The Journey

Mâine vine vacanţa… Nu cu trenul, ci cu maşina şi nu la Paris ci… în România.

După ce am cutreierat Bulgaria pe (aproape) toată lăţimea ei (Kavarna, Varna, Nisipurile de Aur, Constantin şi Elena, Balchik, Sunny Beach, Sveti Vlas, Nessebar, Sozopol) şi puţin în interior (Belogradchik, Măgurata, Vidin, Veliko Tarnovo, Tryavna, Gabrovo), după ce am mai cutreierat si prin Olanda (Amsterdam şi Haarlem) şi prin Franţa (doar Parisul…), mi-am luat inima în dinţi şi am zis că e timpul să vedem şi ţara…

Începem mâine, cu Braşovul, vom continua apoi spre Sibiu, Sighişoara, Cluj, Oradea, Timişoara şi ne vom opri la Dubova să ne relaxăm o zi – două.

Sunt curioasă cum va arăta la sfârşit traseul, sunt aproape sigură că-l vom păstra, dar fără îndoială se vor adăuga puncte de interes. Deja am adăugat Biertan şi Şinca pe drumul către Sibiu şi Sighişoara.

Cred că va fi o experienţă interesantă, la sfârşitul căreia mă voi alege cu amintiri frumoase şi, probabil, cu un milion de poze. Şi (aproape) pe toate le voi împărtăşi şi aici.

Lasă un comentariu