After the shock…

Despre muzică

… Manowar… A fost un concert scurt. Mult prea scurt pentru ceea ce aşteptam eu. Ce să fac, m-au învăţat prost bulgarii…🙂 Dar a fost OK, având în vedere că au ars un generator😀 . Păcat că au revenit „în surdină”, dar s-a auzit bine şi aşa.

Ce nu mi-a plăcut a fost scenariul cu înmânarea chitării care a fost întocmai ca cel pe care l-am văzut acum 2 ani în Kavarna. Felul în care şi-au invitat fanul pe scenă şi tot ce a urmat (berea, fetele…) a fost exact la fel… Ce a făcut diferenţa a fost faptul că fanul, de această dată, era român (doar fetele erau bulgăroaice😀 ).

Din nefericire, nu au cântat nimic în română (nici măcar piesa „Tata”) dar, în schimb, au cântat live „The Crown and The Ring”.

Mi-a plăcut… dar nu mai mult ca în Bulgaria… Spre deosebire de Motorhead… Care mi-a plăcut mai mult aici, la BestFest…

Acum, nu mi-a mai rămas nimic de făcut decât să aştept următorul concert în România. Şi Manowar a promis că revine… pentru un concert mai lung…😀

Un gând despre &8222;After the shock…&8221;

Lasă un răspuns

