De învăţat până duminică, 5 iulie 2009 ;)

Despre muzică

ManOwaR – Tata

Când am fost mic
Tu m-ai luat de mână,
Tată vreau să ştii
Suntem împreună.

Mi-ai spus ce-i rău şi ce-i bine
Şi-am învăţat,
Nimeni nu-mi poate da
Ce tu mi-ai dat.

M-ai făcut puternic,
M-ai sprijinit,
Când m-am înşelat
Sau am greşit.

Ne-a fost şi bine
Ne-am şi certat,
Acum pot să spun
M-am înşelat.

Cu mine,
În orice clipă vii,
În orice oră,
În fiecare zi,
În tot ce-i bine
Sunt parte din tine!

Ai trăit pentru noi
Te-ai străduit,
Cu braţele tale
Din greu ai muncit.
Nimic nu ai cerut
Ai oferit,
Datorită ţie,
Am reuşit.

Cu mine,
În orice clipă vii,
În orice oră,
În fiecare zi,
În tot ce-i bine
Sunt parte din tine!

Tată, un lucru-ţi spun:
Sunt împăcat,
Că tot ce ai spus e adevărat

Lasă un răspuns

