Mo-tör-head! Mo-tör-head! ! Mo-tör-head!

Despre muzică

As fi rămas până dimineaţă în faţa scenei cerând un bis… Aş fi strigat până aş fi rămas fără voce (nu că aş mai avea ceva voce acum)… Aş fi cerut un bis până obţineam un nou concert (de vreo 3-4 ore…🙂 )…

Şi acum m-am blocat pentru că nu mai ştiu ce să scriu… Nu ştiu ce aş putea scrie pentru cei ce nu au fost şi, cu atât mai mult, nu ştiu ce aş putea scrie pentru cei ce au fost…

Acum 16 ani nu mă gândeam că voi vedea vreodată live măcar o jumătate de concert cu Motörhead. In 3 ani am văzut deja două… Unul acum doi ani, în Kavarna, şi unul ieri…, la BestFest… Şi mai vreau. Comparaţii nu vreau să fac, nu pot să fac… Dar, totuşi, parcă aseară a fost altceva…🙂 Chiar dacă aseară n-am avut parte de muzicuţa lui Lemmy… Şi chiar dacă sunetul n-a fost atât de tare cât aş fi vrut să fie…🙂 Dar Lemmy a spus că se va întoarce…😉 iar eu voi fi aici, aşteptând…

Când Lemmy a intrat pe scenă am crezut, din nou, că visez. Când am auzit primele acorduri, deja eram singură în faţa scenei… Nu mai exista nimeni şi nimic în jurul meu… Nu stiu cine a stat lângă mine, în faţa mea (în spatele meu… da…😛 )… Ieri, pentru o oră, nu a existat nimic altceva decât Motörhead… şi eu, uimită, surprinsă şi fericită. Am cântat, am ţipat, am sărit, am dat din cap, am făcut poze (cu telefonul mobil) să mă conving astăzi că nu a fost un vis, am aplaudat, am sperat ca show-ul va ţine mai mult de o oră, m-am bucurat că nu a plouat, am cerut un bis până când a început să „scârţâie” ceva pe scena de alături şi am realizat că visul s-a sfârşit… Dar tot show-ul de aseară mi-a rămas în minte şi îl revăd, din oră în oră. Pentru că nu m-am săturat… Nu ai cum să te saturi de Motörhead. Azi toată ziua am fredonat „Killed by Death” şi am avut zâmbetul pe buze… Şi dacă stau să mă gândesc nici nu se putea altfel…

Now, I’m „Going to Brasil” to play some cards with my own „Ace of Spades”😉 . See you soon, Motörhead!😉

Lasă un răspuns

