Paris, my love III

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre orice altceva
Disneyland Paris

Disneyland Paris

Sau ziua în care am redevenit copil… în luna de miere😀 .

Disneyland Paris… Nici nu ştiu cu ce să încep şi cu ce să termin…🙂 L-am văzut pe Mickey Mouse, pe Pluto, pe Minnie, pe Donald… M-am plimbat prin castelul frumoasei din Pădurea Adormită şi am descoperit o lume de care aş fi vrut să mă fi bucurat cât am fost copil… Dar niciodată nu e prea târziu…🙂

Am redevenit copil pentru o zi şi nu mi-a păsat că, poate, mă port caraghios sau copilăreşte. Aş fi vrut să petrec vreo trei zile în parc, să nu-mi scape nici o atracţie, nici un montagne rousse, nici un carusel. Dar nu s-a putut. Din nefericire am mai stat şi pe la cozi şi a mai trebuit să şi mâncăm căte ceva…🙂 Dar chiar şi aşa nu cred că am ratat prea multe dintre atracţii…

Am fost într-un simulator care avea legătură cu Star Wars, în Space Mountain, în Big Thunder Mountain, i-am vizitat şi pe Piraţii din Caraibe, pe Indiana Jones, ne-am întâlnit şi cu Căpitanul Hook, am vizitat şi Phantom Manor, ne-am dat într-un montagne rousse cu Aerosmith, am făcut un tur al studiourilor şi… ne-am plimbat cu liftul…😀 (aka Tower of Terror).

Oricum, cuvintele sunt de prisos… Pozele vorbesc cel mai bine despre această aventură şi dacă pozele nu vă ajung puteţi explora parcul în Google Earth. Iar dacă vi se pare pustiu şi nefiresc, mai bine daţi o fugă până acolo…🙂

… va urma …

Lasă un răspuns

