Glad to be back!!!

Despre orice altceva

Am lenevit destul. Destul cat sa-mi revin complet si sa-mi reiau “job-ul”🙂 .

M-am casatorit. Pe 13 septembrie, cand s-au implinit 13 ani de cand imi cunosc actualul sot. Probabil va asteptati sa va spun ca intr-o biserica de pe Calea 13 Septembrie a avut loc cununia religioasa. Dar nu, cununia religioasa a avut loc la Biserica Cretulescu. Petrecerea, in schimb, dupa cum poate banuiti, a fost in Lucky 13. Pe tort nu au tronat clasicele figurine de zahar ci un “mare” 13. Nu am avut 13 invitati ci putin mai multi… si nu cred ca numarul invitatilor a fost multiplu de 13. Pe scurt, tema nuntii a fost 13🙂 . Lucky little number… 13🙂 .

Cocardele (floricelele ce se pun in piept invitatilor) au fost cale, buchetul meu a fost din cale si trandafiri. Nu am avut aranjamente deosebite, doar amfore din lut in care domnisoarele de onoare au pus florile primite la cununia civila, si lumanari. Nu am vrut o nunta pompoasa sau luxoasa si nici nu am vrut sa epatez, tocmai pentru ca asa ceva nu ma reprezinta. Am vrut o nunta simpla si frumoasa, ca o balada rock, am vrut o nunta plina de iubire, ca o piesa blues, am vrut o petrecere unde toata lumea sa se simta bine si asa a si fost. Am fost cu zambetul pe buze toata noaptea, m-am simtit si eu bine, la fel ca toata lumea, chiar daca singurul lucru pe care l-am mancat a fost o felie de tort (si asta nu pentru ca nu a fost mancarea buna ci pur si simplu am cam uitat de foame…).

Am invitat oameni apropiati… Poate ca, la un moment dat, as fi vrut sa invit mai multe persoane, dar am preferat sa nu-mi complic existenta foarte mult si sa invit oamenii la care chiar tin. Si a fost chiar minunat sa-i simt aproape pe toti cei care au trecut pragul barului Lucky 13.

Muzica a fost pe gustul tuturor (cred…🙂 ). Am avut un playlist de 345 de melodii pe care le-a „periat” DJ-ul🙂 . Daca ar fi fost dupa mine, nu as fi vrut sa se termine nunta pana nu se „difuzau” toate piesele🙂 . Cam 1.300 de minute… Daca sunteti curiosi, playlist-ul este aici (partea I si partea a II-a).

Valsul a fost “Vals” al lui Iris. Am cantat si am incercat sa dansam… Nu ne-am stresat prea tare, scopul nu a fost sa dansam perfect, ci sa traim melodia si sa ne simtim bine. Si mi-a placut ce a iesit…

Am fost si furata si dusa in Club A… As fi preferat Laptaria… dar… asta a fost… Am fost „rascumparata” cu o suvita din pletele sotului si cu (o parte) din nasturii de la camasa nasului.🙂

Si… cam asta a fost nunta… sau petrecerea… sau aniversarea “micului” 13…🙂 De fapt, celebrarea iubirii noastre…

Un gând despre &8222;Glad to be back!!!&8221;

Lasă un răspuns

