I’m not dead (yet…)

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Hello everybody… Nu am murit, nici nu am fost bolnava, nici nu am uitat de blog… Doar m-am hotarat sa ma marit, mi-am dat demisia, m-am angajat in alta parte, am fost la Metallica si la Iron Maiden, mi-am pregatit luna de miere si nunta, normal…🙂 Am incercat sa organizez totul din timp, dar parca tot ultima suta de metri e mai… „gustoasa” si mai plina de adrenalina😀 . M-am lasat dusa de val si asa am ajuns sa-mi iau rochia de mireasa sambata ce tocmai a trecut. A… nunta nu e peste o luna-doua… ci acum… pe 13 septembrie… Cand implinim 13 ani de cand suntem impreuna😉 .

Oricum nu vroiam decat sa va spun ca sunt fericita… In doar 398 de zile am vazut careul meu de asi in concerte… Anul trecut Motorhead si Manowar, la Kavarna, anul asta Metallica si Maiden, la Bucuresti. Sincer, nu as fi crezut vreodata ca mi se va intampla asta… Ca sa nu mai amintesc si de concertul Rolling Stones, un bonus la care nici nu am sperat. Nu mai comentez, caci au comentat altii destul… Nu spun decat ca a fost exact cum ma asteptam… La Metallica pentru mine ploaia nu a mai contat… Nu a contat decat Metallica… La Maiden… poate ca imi doream sa ploua… Dar pana la urma nu a mai contat decat Eddie si Maiden… A fost perfect…

Asa ca… ma intorc pe blog… dupa luna de miere… Sau poate fac un live blogging de la nunta…😛

4 gânduri despre &8222;I’m not dead (yet…)&8221;

  1. uau….13 ani? dupa o perioada ca asta de obicei relatiile se termina, nu devin mai puternice…sunteti cu siguranta niste oameni speciali🙂

    Plus ca…esti o norocoasa ca ai apucat sa vezi atata muzica de calitate, live.

Lasă un răspuns

