Praf…

Despre cărţi, Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

S-a cam aşternut praful pe aici. De vină sunt numai eu, cu stările mele „de scris”. Uneori plec de la muncă având un singur gând – să scriu ceva (sau despre ceva). Când ajung acasă constat că nu am chef să scriu. Sau nu am cum să mă desfăşor…🙂 Sau pur şi simplu găsesc altă activitate în care să mă implic şi… „uit” de blog. Mă întreb de când nu am mai scris ceva despre mine, despre ceea ce fac eu şi ceea ce simt eu… Mă întreb de ce încerc să mă ascund, când niciodată nu am făcut asta… Mă întreb câte subiecte „juicy”😀 s-au pierdut… Mă întreb de ce am starea asta de toamnă târzie când afară soarele străluceşte iar aversele de ploaie dau deja de veste că a sosit vara…

Ce am făcut între timp?🙂 Am pierdut vremea cum îmi place mie…🙂 Concerte, citit, net, muncă, învăţat… şi multe altele…😉

Photoree

Lasă un răspuns

