Dust in the wind

Despre muzică, Despre orice altceva

În seara asta vreau să jelesc… Să jelesc şi să-mi îngrop toate visele, undeva, adânc, unde să nu le mai găsească nimeni.

În seara asta a murit un vis, poate visul la care ţineam cel mai mult… Vise de copil… Vise de copil imberb… Sau poate vise de copil inconştient…

Ceva îmi spune că ar trebui să încetez a visa… Să încetez a spera… Toată lumea, de fapt,  îmi cere să mă maturizez, să privesc viaţa şi în gri, să văd şi dificultăţile, să iau din viaţă şi un gust amar… Ceva ce eu am refuzat mereu… Am vrut mereu să sper, am vrut mereu să văd doar partea roz, să gust doar partea dulce din felia de tort…

Azi am simţit că nu toate visele au acelaşi gust… Azi am văzut că a crede ceva nu înseamnă că vei şi simţi acelaşi lucru pe care îl crezi. Azi am văzut ce înseamnă să ai un vis spulberat. Aveam visul în faţa mea. Am avut reţineri… Teama aceea ce fiecare o simte înainte de a-şi vedea visul împlinit…

Cu greu, am acceptat… Trebuia doar să întind mâna şi să-l ating. În loc să-l văd cum prinde contur, l-am văzut cum se face ţăndări, l-am văzu cum se disipă în neant, l-am văzut cum se preface în … „vorbe în vânt”, l-am văzut cum se pierde, cum se rupe din inima mea… Şi acum regret… Ar fi trebuit să refuz în continuare… Ar fi trebuit să mă încred în primul meu instinct… Ar fi trebuit să rămân cu visul, cu întrebarea „ce-ar fi dacă?”… Şi pentru pasul meu greşit, pentru hotărârea mea pripită plătesc acum…

Ar fi trebuit să rămână o dorinţă ascunsă, greu de îndeplinit… Ar fi trebuit să rămână, simplu, un vis…

Lasă un răspuns

