Sunt supărată…

Despre muzică, Despre orice altceva

M-am supărat pe lume, pe mine, pe tine, pe toţi…

Săptămâna trecută, adică exact acum o săptămână, am ratat ceva ce n-aş fi vrut să ratez… Şi am ratat asta pentru că nu am fost informată… Pentru că nu am primit nici un mail, nu am citit nimic, nu mi-a şoptit nimeni nimic…

Despre asta vorbesc.. Nu am ştiut nimic, cu toate că, cel mai normal mi s-ar fi părut ca întreg oraşul să fie plin de afişe. Dar aşa se întâmplă de cele mai multe ori… Lucrurile frumoase se întâmplă pe ascuns şi trec, de cele mai multe ori, neobservate…

Oricum, am acum, o bucăţică din Louisiana Red… Am un autograf pe care un prieten s-a gândit să-l ceară pentru mine… Şi sper ca, de acum înainte să nu mai aflu despre lucrurile frumoase după ce au loc… Am să fac eu primul pas în acest sens şi am să pun pe blog câteva feed-uri cu „toate” concertele din Bucureşti. Poate aşa nu voi mai avea ce regreta!

P.S. Pentru cei interesaţi, pe 15 mai, la ora 19.30, John McLaughlin va concerta la Sala Palatului. Mai multe detalii aici.

Lasă un răspuns

