Stare de primăvară

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

N-am mai trecut de ceva timp pe-aici…🙂 De fapt am mai trecut… din când în când… Dar nu am mai scris… M-am lăsat acaparată de evenimente, de cotidian, de muncă, de viaţă… Am început să învăţ germană, fac nişte cursuri avansate de Excel şi de Access, mai merg din când în când la un concert, din când în când mai beau o bere şi tot din când în când îmi sărbătoresc şi ziua de naştere…😀 Din când în când primesc cadou şi bilete la Iron Maiden şi din când în când mai pun şi poze noi pe Flickr şi pe Photobucket… Din când în când mai pun şi filme pe YouTube şi din când în când mai scriu şi pe blog… Din când în când, căci… ce-i prea mult strică…😀 Dar cred că a fost o perioadă „plină”, chiar dacă acest lucru nu s-a oglindit în lumea mea… „personală” de aici…😀 Şi nu promit că se va schimba ceva… prea curând… Doar a venit primăvara…😉

3 gânduri despre &8222;Stare de primăvară&8221;

Lasă un răspuns

