HBO şi Rick Wakeman

Despre filme, Despre muzică, Despre orice altceva

E ciudat cum un nume, un gest, o vorbă te poate face să tresari, aruncându-te în amintiri…

Mă uitam vinerea sau sâmbăta trecută la televizor. De fapt nu mă uitam ci mai mult… răsfoiam canalele. Am rămas pe HBO să urmăresc „Dinastia Tudorilor„. De fapt nu să urmăresc… Pur şi simplu ceva mi-a „sunat” cunoscut… Un nume… („What’s in a name? That which we call a rose / By any other name would smell as sweet.”🙂 ) Anne Boleyn… De unde ştiu numele ăsta? De ce îmi sună atât de cunoscut? De ce simt că e vorba de o amintire plăcută? Am stat ce-am stat, mi-am dat seama la ce mă uit şi apoi m-a lovit! „The Six Wives of Henry VIII„… Un album al lui Rick Wakeman. Un album pe care îl ascultam pe vremea când încă nici nu ştiam ce-i ăla un CD… Am şi acum caseta… Normal, am trecut la acţiune imediat. Parcă şi auzeam acordurile melodiilor… Am căutat, am găsit, am descărcat…

Toată săptămâna am ascultat albumul. A fost atât de plăcut să mă întorc în timp… Să ascult ceva ce mi-a plăcut atunci şi-mi place şi acum, ceva ce mă făcea să mă simt bine atunci şi mă face să mă simt bine şi acum…

Am să continui călătoria asta muzicală prin viaţa mea… Urmează Steve Vai, Satriani, Iron Maiden (doar trebuie să mă pun la punct pentru concert…), poate Slayer, poate Judas Priest, Thin Lizzy, Emerson Lake & Palmer… şi alţii… Formaţii ce m-au încântat, apoi au fost „abandonate”, şi apoi, încet – încet redescoperite, trezite din dulcea amorţeală a uitării de un nume…

Lasă un răspuns

