Mă ascund

Despre orice altceva

Nu-mi place să scriu când cineva mă priveşte. Nu-mi place să scriu când simt că cineva e cu ochii pe mine. Vreau să fiu singură cu cuvintele ce-mi bântuie capul căutând o ordine pentru a da sens unor fraze. Vreau să fiu singură cu semnele mele de punctuaţie. Vreau să am libertatea să greşesc, să şterg, să corectez fără ca nimeni să ştie. Vreau să păstrez secret totul… până când apăs butonul „Publish”.

2 gânduri despre &8222;Mă ascund&8221;

  1. Un sentimet ce ti-l impartasesc pe deplin. De fiecare data cand sta cineva in spatele meu sau langa mine si se holbeaza la cuvintele ce se astern unul dupa altul pe o foaie de hartie… sau apar pe monitor, atunci simt ca in mintea mea se blocheaza totul si nu mai pot continua, ma simt presata… judecata…

Lasă un răspuns

