2007 vs 2008

Despre orice altceva

Am decis că e vremea provocărilor. Şi pentru că eu am numărat vreo două până acum (aici şi aici), am să fac ceea ce nu-mi stă în fire să fac… Bilanţul pentru 2007…🙂

2007 a fost un an arhiplin… În sensul bun… A fost anul în care am realizat o mulţime de lucruri, unele la care nici nu visam… Să le iau pe rând… (în ordinea importanţei…🙂

Poate cel mai important e faptul că am aniversat 12 ani şi am intrat în cel de-al 13-lea…🙂 Nu poate, ci sigur… Dar nu vreau să numerotez acest punct…😉

1. Concert Motorhead – un vis împlinit

2. Concert Manowar – un alt vis împlinit – bucurie dublă, pentru că împărţeam acelaşi vis cu cea mai importantă persoană din viaţa mea

3. Am renovat 2/3 din casă – surprinzător🙂 , mai ales că nu am prea sacrificat concediul… Dar obositor…

4. Am schimbat jobul şi am şi avansat într-un timp scurt – cel mai important e că sunt mulţumită şi curioasă…

5. Am legat noi prietenii anul acesta dar, din nefericire, unele s-au estompat… S-a cam aşternut praful peste ele, dar sper să-l şterg în 2008…

6. Am văzut (singură…😦 ) Ungaria şi Austria (o parte… mai exact… Budapesta, Szentgotthard, Graz şi Viena).

Nu ştiu dacă am mai făcut ceva important în 2007… Dacă da, să-mi aducă cineva aminte…😀 A fost un an frumos, cu suişuri (multe) şi coborâşuri (puţine, dar dureroase). Dar totuşi a fost un an minunat şi, tot ce-mi doresc, e ca 2008 să fie dacă nu mai bun, măcar la fel…

Pentru 2008… nu am „rezoluţii”. Nu-mi stă în fire să spun ce vreau să fac în următorul an, pentru că eu visez prea mult şi, oricum, îmi place să fiu surprinsă…🙂 Dar, dacă e să fie aşa cum sper eu… se anunţă un nou an plin… (să îndrăznesc să spun, mai ales în plan personal?). Dar dacă lăsăm planul personal… se anunţă Iron Maiden, sună zvonuri de Metallica şi Aerosmith, la Kavarna cântă iar Manowar… Iar în plan profesional… cariera mea oricum nu va sta în loc…😉

O să vedem în 2009 ce s-a întâmplat cu Ruxx în 2008…😀

Un gând despre &8222;2007 vs 2008&8221;

Lasă un răspuns

