Un cadou…

Despre muzică, Despre orice altceva

Niciodată nu e prea târziu şi… mai bine mai târziu decât niciodată…🙂

Aşa că astăzi, 29 decembrie, vă fac şi eu un cadou… de Crăciun…🙂 Şi pentru că mă simt generoasă, am chiar două variante de cadou: unul în limba engleză şi unul în limba germană…

English

Deutsch

Sper să vă placă şi, anul viitor, de Crăciun, să intre în playlist-ul vostru de sărbătoare…🙂

Un gând despre &8222;Un cadou…&8221;

  1. Multumesc pentru cadou. Este bine venit si astazi. Si eu mi-am facut ieri un cadou chiar daca a trecut Craciunul. E frumos sa facam sau sa ne facem cadouri oricand, nu numai de sarbatoi.

Lasă un răspuns

