Pauzele lungi şi dese…

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

🙂 iar mi-am luat concediu (doar pe blog…). Am avut petreceri de Crăciun (pe 30 noiembrie!!!🙂 ), petreceri în familie, zile în care nu am vrut decât să vin acasă să-mi odihnesc creieraşul…🙂 Am avut şi momente de relaxare şi discuţii filosofice despre natura (unică) a omului de a se autodistruge, am văzut o groază de filme (unele bune, altele proaste…) şi vineri (adică alaltăieri) m-am răsfăţat cu un concert Cargo… Am cântat până-n zori, până când nu am mai putut vorbi, până când nu am mai auzit nimic… Am plecat fără camera foto (de asta n-am să ajung niciodată fotograf profesionist😛 ) şi regret şi acum. Am stat lângă scenă (mi-ar fi ieşit nişte poze super…😦 ) şi i-am putut observa pe toţi, pe rând. Concluzia…😀 nu pot (sau nu vreau😛 ) să o trag pe blog… o păstrez pentru mine… Şi, pentru curioşi şi cârcotaşi, concluzia nu e legată de muzică sau de actul artisitic. Chiar s-a trecut cu măiestrie peste momentele în care Baciului i s-au rupt corzile de la chitară, s-a cântat şi s-a jucat cu adevărat… A fost un concert fain, mi-era atât de dor de un concert într-un club… şi Backstage-ul e chiar OK pentru astfel de concerte…

Aşa că, după ce ieri am lenevit toată ziua, bând gălbenuş de ou ca să-mi dreg vocea😛 , am hotărât că ar fi timpul să întrerup  pauza… So, here I am again…🙂

2 gânduri despre &8222;Pauzele lungi şi dese…&8221;

  1. 😀 as fi vrut… dar nu pot sa ma laud ca am asa o voce… Sa cant cu Cargo, fie chiar si backing-vocals…
    Interesant e ca ne comentam posturile reciproc, cam in acelasi timp…😀

Lasă un răspuns

