On the road again…

Despre orice altceva

Am plecat iar la drum. Tocmai din cauza avansării. Poate de aceea am simţit un pic de tristeţe. Poate că am simţit ceva ce nu a fost tocmai OK. Adică nu mi s-a părut normal să vină cineva lângă mine să-mi spună „Monday you are going to Austria”. Fără să mă întrebe nimeni dacă vreau, dacă pot…

Am văzut Austria şi în primăvară. O bucăţică mică din Viena. Am spus atunci că vreau să revin aici cu Cip. Să vizităm tot ce e de vizitat, pe îndelete, nu în grabă. Şi iată că sunt iar aici, singură, fără Cip. Timp de vizitat oricum nu am. Am venit aici să învăţ…, să asimilez tot ce pot, având în vedere că tot mie îmi va reveni sarcina ingrată de a-i învăţa pe alţii tot ce învăţ eu acum, aici.

Aşa că trebuie să trag aer în piept, să înfrunt austriecii🙂 şi să fac ce-mi place cel mai mult… Adică să învăţ lucruri noi.

4 gânduri despre &8222;On the road again…&8221;

Lasă un răspuns

