Datorii

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketAm datorii aici… Adică posturi pe care am spus că le voi scrie… Despre ceva anume… Nu vreau să vă aduc aminte pentru că sunt o leneşă şi nu cred că mai vreau să scriu acum despre ceea ce s-a întâmplat acum o lună. Nu-s genul de blogger adevărat😀 – iată o nouă categorie – care să scrie imediat despre ceva ce a văzut sau a auzit. Eu aştept să mi se aşeze lucrurile în cap, în suflet… De foarte puţine ori am scris sub impulsul momentului. Nu ştiu cum e mai bine, dar pentru că tot scriam mai devreme de starea de „blue-autumn” în care sunt… mi-am adus aminte că nu am scris nimic despre concertul din Preoteasa. Şi mai ales despre surprinderea mea… Am informat întreaga firmă despre concert. Sincer, mă aşteptam să mă însoţească la concert 2 – 3 persoane… La sfârşitul programului am constatat că mă însoţeau… în jur de 10 persoane… M-a bucurat deschiderea lor (ceea ce nu pot spune despre mine, care refuz cu delicateţe ieşirile în cluburi sau discoteci…) şi, mult mai mult, m-a bucurat entuziasmul şi bucuria cu care au primit muzica lui AG.

A fost un concert frumos, mi-a oferit ocazia să-l cunosc şi pe Noris, cel care a cântat destul de des cu AG în ultima vreme şi pe care sper să-l văd din nou la Bucureşti. Repertoriului de concert al lui AG i s-a mai adăugat o piesă, „Sitting On The Dock Of The Bay”, a lui Otis Redding. Toţi cei prezenţi au fost răsfăţaţi cu o interpretare de excepţie a piesei „Hey Joe”… A fost exact ceea ce îmi doream… Şi ceea ce îmi doresc şi acum…

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketŞi pentru că tot vorbeam de datorii… Am promis că revin cu „MorgenBerger”:
9 Noiembrie 2007 – Club ‘For Fun’ Iasi – concert AGWeinberger – ora TBA
11 Noiembrie 2007 – ‘De La Muntele Sinai La Muntele Venus’ powered by MorgenBerger; spectacol eveniment Maia Morgenstern & AG Weinberger- Teatrul Nottara Bucuresti – ora 22:00 – Festivalul National de Teatru
12 Noiembrie 2007 – ‘De La Muntele Sinai La Muntele Venus’ powered by MorgenBerger; spectacol eveniment Maia Morgenstern & AG Weinberger – Teatrul Nottara Bucuresti – ora 22:00 – Festivalul National de Teatru
23 Noiembrie 2007 – ‘De La Muntele Sinai La Muntele Venus’ powered by MorgenBerger; spectacol eveniment Maia Morgenstern & AG Weinberger – Teatrul Metropolis Bucuresti – ora TBA
24 Noiembrie 2007 – ‘De La Muntele Sinai La Muntele Venus’ powered by MorgenBerger; spectacol eveniment Maia Morgenstern & AG Weinberger – Teatrul Metropolis Bucuresti – ora TBA
Programul complet al lunii noiembrie il gasiti aici.

5 gânduri despre &8222;Datorii&8221;

  1. @ZuZu: Off topic: Am vazut ca te-ai mutat🙂 Curand… adica acum, mai bine, am sa schimb si link-ul din Blogroll…

    @Corwin: Latest news: Pe site-ul lui AG nu mai apar acum decat datele de 11, 12 si 22 noiembrie…

Lasă un răspuns

