A venit iarna… :)

Despre orice altceva

Am in drafts un post care se numeste „A venit toamna”. L-am inceput in weekend dar nu l-am terminat din cauza ca PC-ul a fost ocupat mai tot timpul. Acum nu stiu daca mai are rost acel post. Acum deja miroase a iarna, a Craciun, a primavara viitoare… Oricum nu era un post despre toamna. Era doar constatarea mea ca am inceput sa simt toamna… In noiembrie… Si apoi, intr-o zi, am trecut la iarna… Sau poate doar am schimbat starea… Poate mi-am revenit, daca deja ma gandesc la primavara…🙂

Lasă un răspuns

