Blogosferă…

Blogroll

Ok, am lipsit… Motivat sau nu, cam o lună am fost lipsită de activitate… blogoreică😛 . Acum îmi pare rău… cu toate că eu mare lucru nu puteam să fac pentru a îndrepta, în vreun fel, situaţia… O grămadă de lucruri interesante s-au întâmplat în lipsa mea. Şi chiar şi eu am avut câteva experienţe deosebite despre care aş fi vrut să scriu dar nu am avut cum… Sincer, Nokia E61 nu ţine loc de laptop, oricât de mult aş vrea eu… Cât am fost privată de net, mă duceam în Lucky 13 să-mi verific mail-urile. Şi cam atât, pentru că mai mult nu puteam face.

RoBloggers Survey 2007Între timp, a avut loc RoBloggers Survey… Între 30 septembrie şi 13 octombrie s-a desfăşurat cea de-a doua ediţie a acestui chestionar. Eu am lipsit din blogosferă între 28 septembrie şi 11 octombrie, dar se pare că două zile nu mi-au fost de ajuns pentru a mă dezmetici. Nu înţeleg, totuşi, de ce nu a fost trimis un mail celor care au participat la prima ediţie. Dacă-mi aduc bine aminte, anul trecut s-a cerut şi o adresă de e-mail… Dar nu mai contează acum… Deja s-au publicat primele rezultate. Personal, mă surprinde faptul că, deşi anul acesta au răspuns 702 bloggeri, doar 144 au ales să „ducă vorba” – 20,51% – faţă de 104 din 272 de respondenţi anul trecut – 38,24%. Aştept cu interes răspunsurile la celelalte secţiuni…

Altă chestie interesantă am găsit-o la Cătălin Teniţă. Ze List. Ce e, ce face şi cum se foloseşte, aflaţi de la el, nu are sens să mă bag eu în lucruri atât de tehnice😛 . Mie doar mi-a plăcut să mă joc pe-acolo, şi sigur mă voi întoarce. Am câteva nedumeriri, este ceva ce mă amuză… dar e OK şi încă în dezvoltare. Aştept cu interes Ze Blogwars…😀

Un gând despre &8222;Blogosferă…&8221;

  1. Buna, Ruxx,

    Multumesc pentru comentariul despre chestionar si imi pare rau ca nu ai apucat sa raspunzi.

    Nu cerusem anul trecut adresa de e-mail, desi, ai dreptate, era util sa o facem si atunci si in acest an.

    Am mai lasat invitatii pe bloguri, e drept ca nu am ajuns peste tot.

    Numai bine,
    Carmen

    PS: Te rog sterge comentariul anterior, nu realizasem ca eram logata cu contul pentru Capsula – multumesc.

Lasă un răspuns

