Amintiri… din vacanţe :)

Despre muzică, Despre orice altceva

Pentru că am vrut atunci, la timpul respectiv, să scriu imediat despre fiecare eveniment, pentru că nu am avut cum, e un fel de TO DO list… Un fel de… TO WRITE POST ABOUT…🙂 S-o iau în ordinea importanţei…

13 septembrie – 12 ani…😉 Nu are rost să mai scriu nimic, totul e la fel, nimic nu s-a schimbat… Poate ne iubim mai mult ca acum un an, poate suntem mai geloşi, poate am devenit amândoi mai serioşi, mai responsabili, poate ne-am mai maturizat puţin… Poate…

5 septembrie – nuntă… Nu a mea, poate am să pun şi un link, dacă mi se va permite…😛 Important e că am prins buchetul…😀 deci nu mai am scăpare… Şi mai important a fost că am participat şi că mi-a făcut plăcere…😉

2 septembrie – „MorgenBerger” – un spectacol inedit, surprinzător şi incitant… Un spectacol cu Maia MORGENstern şi A. G. WeinBERGER. Se va mai întâmpla curând, vă ţin la curent…

5 octombrie – Iris… – un post separat e pe drum…

30 septembrie – concert A. G. Weinberger şi David Broza… – un post separat despre David Broza şi despre experienţa trăită în acea zi de sfârşit de septembrie la Ateneul Român, este, bine-nţeles, pe drum… Şi nu numai un post…😉

În rest, întâlniri de taină cu prietenii, cu colegii de birou, de obicei în veşnicul Lucky 13. Zile pline de sentimente, aşa cum le stă bine zilelor de toamnă să fie trăite… Pe 18 octombrie mă bucur că voi reîncepe circuitul de toamnă-iarnă al concertelor. Şi nimic nu-mi cade mai bine ca un concert cu AG

4 gânduri despre &8222;Amintiri… din vacanţe :)&8221;

  1. Hmm… Să înţeleg că vrei detalii despre “MorgenBerger”? Mie mi s-a părut extraordinar… Şi tocmai prin prisma acestui „“MorgenBerger”” am judecat prezenţa Maiei la Iris… Numai că… aşteptările mi-au fost înşelate. Dacă la „“MorgenBerger”” a cântat şi a recitat… iar vocea ei m-a impresionat… la Iris nu a făcut altceva decât să recite, cu toate că eu mă aşteptam la mai mult… Dar în „“MorgenBerger”” chiar străluceşte şi e ceva deosebit…

Lasă un răspuns

