Iar vacanţă…

Despre orice altceva

Am mai luat o vacanţă… Forţată, de această dată. Am stat fără net cam o săptămână şi ceva… A fost greu, şi cu ocazia asta am constatat că sunt un pic dependentă… Dependenţa s-a agravat pe măsură ce privarea de net părea a se lungi la nesfârşit, fără ca vreo soluţie de resuscitare a netului să se ivească. Dar, în cele din urmă, după lungi discuţii, şi certuri, şi intervenţii, şi pile (fără caltaboşi şi ţuică), I have the optic fiber in my house! And I am happily blogging now!

Nici nu mai ştiu unde am rămas. Ştiu că mai aveam câte ceva de spus despre cealaltă vacanţă, acum s-au mai adunat câteva întâmplări şi din vacanţa forţată… Noroc cu Nokia mea cea „nouă”… Am scris acolo vreo două posturi. În metrou. De la muncă acasă sau de acasă la muncă… Să treacă timpul…

Un gând despre &8222;Iar vacanţă…&8221;

Lasă un răspuns

