Intrebare (intamplare)… retorica

Despre orice altceva

Poate mi-ati remarcat absenta… Sau poate nu… Oricum… Am lipsit… Iar… Pentru ca am fost fata cuminte si mi-am platit cablul la timp, pentru ca nu am facut reclamatii aiurea si nici nu am chemat OPC-ul, pentru ca am fost un client model, RDS-ul a decis sa ma lase fara net. Nu am reusit sa aflu care este, de fapt, problema. Am reusit sa aflu care este solutia… Si anume trecerea pe fibra optica… Care nu se stie cand se va face…

RDS-ul nu e singura companie care m-a facut sa turbez in ultima perioada. A mai fost si Raiffeisen, care ma plimba de vreo doua saptamani pentru un extras de cont… Uneori imi pare rau ca nu pot face aici ca in SUA. Sa le spun ca-i dau in judecata daca nu rezolva problema. Aici, daca spui asa ceva, singura reactie pe care o poti obtine e un ras sarcastic, in cel mai bun caz.

Inca nu s-a rezolvat nimic. Inca mai am rabdare. Dar timpul pierdut de unde-l pot recupera?

Lasă un răspuns

