Fetita cu chibriturile

Despre orice altceva

Butonez iar Nokia mea… sau Nokia meu???. Ma enerveaza ca nu am aceeasi rapiditate la tastat ca la PC.

Sunt nervoasa. Ma comport ca un copil care tocmai a descoperit ca nu exista lumea aceea perfecta. Nu stiu de ce. Nu stiu nici de ce ma comport asa dar nici nu inteleg de ce nu exista lumea aceea perfecta in care valorile sa fie respectate, sa nu existe profitori, sa nu existe lingai, sa nu existe invidie si ura, sa nu existe ipocrizie, sa nu existe oameni fara cei sapte ani de-acasa… Am de fiecare data un gust amar cand sunt pusa intr-o astfel de situatie Adica atunci cand trebuie sa recunosc ca lumea in care traiesc e cu mult diferita de ceea ce vreau eu, de ceea ce imi doresc eu, de ceea ce visez eu.

Pana la urma cred ca pe toti ne-ar incanta ca dimineata, in metrou, sa fim lasati sa coboram, sa urcam, sa nu ne imbranceasca nimeni, sa auzim scuzele de rigoare daca suntem calcati, sa se cedeze locuri batranilor si femeilor gravide… La spectacole, daca stii ca ai, cu siguranta, un loc rezervat, sa-l gasesti intotdeauna liber… Daca suni un furnizor de servicii, pe RDS, de exemplu, sa nu fii intrebat „care-i chestia?”…

Ciudat e ca, totusi, in lumea de azi, valorile, asa cum le stim noi, au inceput sa fie date peste cap. Loc in metrou are ala care imbranceste mai tare, in fata iese ala care-i nesimtit, pentru ca isi poate atribui cu usurinta merite care nu-i apartin. Ala fara sapte ani de acasa poate tocmai de asta a fost angajat, ca sa poata lasa mut si cel mai nemultumit client.

Si atunci ma intreb unde-i locul meu in aceasta noua lume? Unde pot invata si eu nesimtirea, nepasarea, ignoranta, ura si invidia? De fapt, unde pot invata si eu cate putin din tot ce-a iesit cand a fost deschisa cutia Pandorei?

Lasă un răspuns

