Petiţie

Despre animale

Am doi câini. Trăiesc lângă mine de ani buni. Am învăţat multe de la ele. Şi eu cred că am reuşit să le învăţ câte ceva😀 . Cea mică e lângă mine de când s-a născut. Este mai cuminte decât Daisy, mai ascultătoare şi mai tandră. Daisy, cu toate că are o vârstă rezonabilă, 11 ani, e jucăuşă şi năzdrăvană. Din cauza acestei reputaţii, iese mai mereu ţap ispăşitor…🙂 Nu aş putea să le fac ceva rău. Nu pot concepe aşa ceva… Nu aş putea să le chinui. Nu înţeleg cum pot exista oameni ce pot privi în ochii nevinovaţi ai animalelor pentru ca mai apoi să-şi verse asupra lor frustările unei vieţi mărunte şi idioate. Nu înţeleg cum poţi da foc unei pisici, nu înţeleg cum poţi omorî un câine, nu înţeleg cum poţi curma viaţa unui mânz… Mă depăşesc aceste comportamente. Sunt undeva dincolo de puterea mea de înţelegere. Mi se pare de ajuns că ne omorîm între noi, pentru o bucată de pământ, pentru o femeie sau un bărbat, din gelozie sau… Dar ce furie, ce supărare te poate orbi într-atât încît să nu poţi vedea mirarea şi teama şi spaima din ochii animalului pe care-l chinui? Am scris de curând despre un film care m-a impresionat… „Minus 25° C” („Eight Below„). Mă întreb dacă descreieraţii care au comis ororile despre care s-a vorbit atâta la ştiri ar înţelege ceva. Dar nu cred. Sunt lipsiţi de speranţă şi ar trebui închişi… pe viaţă…

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/107215425

http://www.protv.ro/petitie.php

Un gând despre &8222;Petiţie&8221;

Lasă un răspuns

