Nokia E61

Despre orice altceva

Well, primul experiment. Primul post scris pe noul meu telefon E61. E un pic ciudat sa scriu un post in metrou. Eu, care ieri declaram ca, atunci cand scriu pe blog prefer sa fiu singura in camera. Dar iata ca undeva, intr-un colt al vagonului sta o duduie care butoneaza de zor un telefon mult prea grosolan pentru mainile ei delicate…🙂 M-am speriat putin. Am apasat aiurea pe un buton si nu mai stiam cum sa revin in document. Acum mi s-a aprins tastatura. Oare ma suna cineva?

E cald. Extrem de cald. Si cred ca am racit.

Am impresia ca cineva ma spioneaza. Sau… Nu stiu… Poate doar se intreaba ce tot butonez la telefon.

E bine ca nu e inghesuiala. Dar metroul a ajuns deja la Unirea si aici, de obicei, e un haos total.

Am avut noroc. In continuare, ferita de priviri indiscrete, butonez de zor… O tipa ciudata o imita pe doamna cu voce suava care anunta inchiderea usilor. A gresit statia urmatoare. Tipa. Acum vorbeste tare despre ghicitul in palma. Se crede interesanta si cerseste atentia celor din jur. Si eu ii dau atentie. Ma enerveaza.

Iata ca am ajuns in Dristor. Mersi ca m-ati insotit.

3 gânduri despre &8222;Nokia E61&8221;

  1. 🙂 Da! Acum am descoperit si eu…😀
    „Tasta Chr
    Pentru a insera caractere pe care nu le puteţi insera cu ajutorul tastaturii, apăsaţi tasta Chr atunci când scrieţi.
    Pentru a parcurge o listă de caractere cu accent, apăsaţi şi menţineţi apăsată tasta Chr, apoi apăsaţi cealaltă tastă de câte ori
    este necesar pentru a obţine caracterul accentuat dorit.”

Lasă un răspuns

