Rezumat

Despre orice altceva

O scurtă trecere în revistă a zilelor ce au trecut nu strică…

Duminică a început balamucul. Strânsul, eliberatul sufregeriei, mutatul PC-ului… Am început de dimineaţă şi am terminat târziu în noapte… O parte a fost chiar amuzantă şi uşor nostalgică. Am avut sarcina de a-mi aduna hârtiile. Şi pentru că era momentul oportun, a trebuit să mă hotărăsc ce e de aruncat. Şi aşa am început să plutesc printre cursurile de la facultate, printre bileţelele pe care i le lăsam lui Ciprian, printre poezii scrise la întâmplare, printre gânduri aşternute pe hârtie la nervi sau în momente de tristeţe… Mi-ar fi plăcut dacă aş fi ţinut-o aşa o zi întreagă… Dar am terminat de eliberat tot şi am început să mutăm mobila, să o strângem în mijlocul casei sau s-o depozităm temporar pe holul blocului… Într-un târziu am terminat. Sufrageria a rămas nefiresc de goală şi de pustie.

Luni… Dragi vecini, după cum am spus şi în paragraful anterior, mobila depozitată temporar în holul blocului e(ra) mobila MEA şi e(ra) doar DEPOZITATĂ TEMPORAR. Dacă vroiam s-o dau de pomană, o dădeam… altcuiva şi în nici un caz unor hoţi nenorociţi! Da, ăştia-mi sunt vecinii! Nişte hoţi nenorociţi, fără bun simţ! Nu, nu mi-au furat ÎNCĂ toată mobila… Doar două fotolii şi o măsuţă… Perfect, nu? Dacă, din întâmplare, vreun poliţist citeşte blogul meu, să se autosesizeze, să considere acest post o plângere oficială şi să mă ajute să-mi recuperez fotoliile pentru că mama mea s-a cam supărat pe mine!!! Am crezut că, atâta timp cât vecinii din jur au tot zugrăvit şi au făcut acelaşi lucru pe care l-am făcut şi eu, pot avea încredere. Nu am auzit pe nimeni să se plângă că a păţit ceva asemănător. Vecinul meu de palier a lăsat pe hol câteva zile pachete întregi de parchet nou-nouţ… Numai eu, fraiera blocului, am rămas fără două fotolii vechi de prin 1950… Tare, nu? Şi fraierul care le-a furat pun pariu că habar nu are ce fotolii sunt alea! Deci luni… a fost de groază…

Marţi a fost cam sinistru… M-am întors de la muncă şi am găsit casa plutind în praf… Praf în stânga, praf în drepta… Oricum, aproape toată săptămâna am avut impresia că până şi eu sunt prăfuită, plină de ipsos şi ciment…

Miercuri…🙂 Miercuri Cip a hotărât că e mai bine să ieşim din casă… Aşa că am fost la terasa noastră obişnuită şi după câteva beri am hotărât ca pe 13 septembrie 2008, când vom sărbători 13 ani de când suntem nedespărţiţi… să ne căsătorim…😀 Cu alte cuvinte, mi-a dat un subiect de gândire destul de serios… Nu e nimic bătut în cuie dar… vom trăi şi vom vedea…😉

Azi… Azi am hotărât să profit de singurătate şi să fac acest rezumat… Am încercat să ignor pereţii, praful, gletul… Am făcut o mică saună în dormitor… care numai a dormitor nu arată… şi am decis să-mi întrerup „vacanţa”…🙂

Poate găsesc fotoliile… poate mă mărit… poate se termină totul mai repede şi voi putea să-mi rearanjez micul univers…

2 gânduri despre &8222;Rezumat&8221;

  1. :O ar trebui sa iei administratora sau pur si simplu un par in mana si sa umbli din apartament in apartament pana gasesti fotoliile. Nu e posibil atata nesimtire!

Lasă un răspuns

