Pauză, vacanţă, linişte…???

Despre animale, Despre filme, Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Am luat o pauză. Fără să întreb pe nimeni nimic. Am simţit nevoia de a lua o pauză pentru a mai păstra şi pentru mine câte ceva, pentru a reflecta la ceea ce ar trebui să fac în continuare. Nu am avut nici starea aceea… starea de scris, să-i spun aşa. Am fost în extaz, am fost tristă, am fost iar fericită o clipă, apoi iar am simţit gustul lacrimilor, apoi m-a mai liniştit AG, pe 9 august, în Fratelli. Acum aş putea spune că sunt în pragul unei crize de nervi. Aşa că vă spun oficial că s-ar putea să intru în vacanţă.

În perioada asta de… pauză m-am tot întrebat ce să fac, încotro s-o apuc. Momentan munca nu-mi mai oferă subiecte suculente ca în trecut🙂 iar viaţa mea personală… e viaţă personală…🙂 Iar politica… Nu văd rostul… Nu cred că voi scrie despre mine mai mult decât ceea ce citesc, ceea ce ascult, ceea ce îmi place, ceea ce sărbătoresc. Poate voi începe să scriu poveşti. Poate voi publica aici câteva din poeziile mele din trecut. Poate voi publica jurnalul meu din copilărie, destul de ermetic pentru a fi pe deplin înţeles (chiar şi eu am mici scăpări…🙂 ). Poate… Nici eu nu ştiu ce voi face…

Am înţeles în perioada asta că e bine să preţuieşti pe cineva când îl ai lângă tine şi nu când nu mai e. Viaţa mi-a scos în cale un om special, care pentru o scurtă perioadă de timp mi-a fost şi manager. El spune că nu a fost un manager bun pentru că l-a iubit toată lumea. Eu zic că cel mai important lucru e că a ştiut să fie om. Acum e la el acasă, în Ungaria şi-mi pregăteşte un DVD cu muzică bună. Printre care şi Deak Bill Gyula, pe care l-am căutat pe torrente până am înnebunit. Îmi pare rău că am descoperit prea târziu că avem câteva lucruri în comun. Îmi pare bine că l-am întâlnit şi că am învăţat ceva de la el. Îmi pare rău că nu va fi aici, în România, în februarie, să ne sărbătorim ziua de naştere împreună. Şi-mi pare rău că, după ce a plecat, parcă toată lumea face în ciudă totul, parcă numai cu scopul de a distruge tot ce a clădit el în câteva luni.

Am şi plâns în perioada asta. Pentru că m-a durut. Am şi zâmbit, pentru că de undeva trebuia să iau un pic de putere pentru a merge mai departe, pentru a privi înainte, din nou, cu încredere.

Am văzut şi un film (de fapt am văzut mai multe, dar unul singur m-a impresionat cu adevărat). Un film la care cred că am plâns mai mult ca la „Love Story”. Am plâns pentru că aveam şi starea de plâns dar mai ales pentru că am înţeles că noi, oamenii, din nefericire, nu vom şti niciodată să fim câini! Numai cine a văzut filmul va înţelege ce am vrut să spun. Filmul se numeşte „Minus 25° C” („Eight Below„).

Am început să folosesc şi LastFm. Doar de dragul de a-mi lărgi orizonturile muzicale. Îmi pare rău că nu merge widget-ul de WordPress, poate aşa eram mai motivată în utilizarea zilnică a LastFm-ului. Dar oricum îmi place că-şi face „update” în funcţie de ce ascult eu pe iPod sau pe PC.

Am fost şi într-o locaţie de fiţe, unde nu mă duc oricând, trebuie să recunosc🙂 . Am fost pentru a mă desfăta cu muzica căreia i-am cam dus dorul. Pe 9 august, la terasa Fratelli, a cântat A.G. Weinberger. Mi-a mai dat puţină încredere şi puţină putere cât să mai schiţez un zâmbet pentru cei dragi😉 .

Şi… cam asta am făcut… Dar numai ce voi face şi ceea ce se va întâmpla în următoarele două săptămâni m-a adus în pragul nebuniei. Zugravesc! Nu eu, dar asta se va întâmpla în casa mea. Nu spun că acum o fi ordine şi disciplină… Dar două săptămâni să stau cu cărţile în cutii, cu televizorul în dormitor, cu calculatorul prin bucătărie, cu mobila pe hol, cu pereţii goi… Ah! Deja simt piticii cum se caţără pe creieraşul meu!!! În astfel de momente îmi doresc inelul Arabellei. Vin seara de la birou, răsucesc inelul şi gata!!! Pereţii sunt zugrăviţi, termopanele sunt puse, parchetul e pus, totul e OK! Dar Arabella e doar o poveste, nu-i aşa? Să nu-mi mai fac speranţe!?!

So… wish me luck… şi nervi de fier…🙂

Lasă un răspuns

