A mai căzut o stea…

Despre muzică, Despre orice altceva

Florian PittisSunt lucruri pe care nu vreau să le ştiu, să le aud, să le văd, să le aflu… Pentru că dor prea mult… Pentru că pur şi simplu vreau ca lumea mea să fie lipsită de durere, de regrete, de lucruri triste…

Sunt oameni care nu trebuie să moară… Niciodată… Pentru că sunt oameni care trebuie să trăiască veşnic, să-şi poarte mesajul din generaţie în generaţie, pentru că sunt legende, pentru că eu le văd ca legende şi le acord, fără drept de apel, statutul de legende… Pentru că sunt oameni care au însemnat ceva pentru mine şi pentru părinţii mei… Pentru că undeva, în adâncul sufletului meu îmi doresc să însemne ceva şi pentru copiii mei… Pentru că…

Pentru că nu ştiu cum să încep şi nu ştiu cum să termin… Pentru că mi se pare tardiv ceea ce fac eu acum dar în acelaşi timp trebuie să scriu ceva pentru a mă elibera, pentru a trece mai departe…

Pentru mine acest om a însemnat mai mult decât aş fi crezut vreodată. Pentru că l-am privit întotdeauna ca un om liber, care încerca să-i facă şi pe ceilalţi să guste din libertatea ce-o simţea el. Pentru că şi eu am gustat acea libertate. Pentru că l-am respectat mereu, pentru că simpla lui prezenţă impunea respect. Pentru că mă făcea să visez şi să depăşesc orice restricţie. Pentru că am crezut că un astfel de om e nemuritor. Pentru că prin el am simţit că am cel puţin un lucru în comun cu părinţii mei. Pentru că…

E prea târziu acum… Ştiu…

Lasă un răspuns

