21

Blogroll, Despre orice altceva

Acesta este jocul meu… 21 de cuvinte… Cele mai importante 21 de cuvinte… L-am incercat intr-o seara cu niste prieteni si am fost uimiti… Odata lista intocmita persoana din fata ta se dezvaluie intr-o cu totul alta lumina… Si daca am fi fortati sa folosim doar 21 de cuvinte pentru tot restul vietii… Sigur e o fantezie si probabil ca nu e posibila… Dar haideti sa ne jucam putin… Care sunt cele 21 de cuvinte ale tale? Arata-te intr-un alt mod. Si poate te vom intelege mai bine. Poate ne vom intelege mai bine. Hai sa facem comunitatea celor care vorbesc mai putin si simt mai mult. Fictiunea celor 21 de cuvinte. Nu trebuie decat sa trimiti cele 21 de cuvinte care te reprezinta. Si sa duci mai departe acest joc. Te-ai gandit ca in toata lumea asta s-ar putea sa existe o persoana care alege aceleasi cuvinte ca tine?
Trimite-mi cele 21 de cuvinte ale tale intr-un reply la acest post. Apoi vom face un blog. Si va urma etapa a doua a acestui joc. Atunci cand vom incepe sa ne scriem scrisori de 21 cuvinte. Dar sa ne tinem de etapa I. Sa cream comunitatea…
Ca totul sa fie limpede iata o parte din cuvintele pe care le-a ales unul din prietenii mei: Abur Cald Soare Sange Doi Carioca Deget Cal Copil Alge Zambet Zbor Ana Vant Sarat Zi Cuvant Cireasa Prieten. Doamnelor si domnilor acesta este in proportie de 95% Paul.

Lumină, linişte, fericire, zâmbet, cer, mare, soare, iubire, sărut, apă, muzică, chitară, floare, creion, stele, enigmă, scrisoare, vis, viaţă, ochi, prieten.

Un gând despre &8222;21&8221;

  1. 1 sanatate 2 volei 3iubire 4 sentimente 5putere 6dorinta 7munca 8 liniste 9 soare 10 apa 11 muzica 12 succese 13 fericire 14 spiritualitate 15 sport 16 singuratate 17 frica 18 familie 19 prieteni 20 jack&red bull 21 frumos
    am incercat sa fiu sincera cu mie!Se poate sa fie acestea cuvintele!

Lasă un răspuns

