Experiment

Despre orice altceva
Cum de ceva timp mi-am schimbat calculatorul, am decis ca astăzi să experimentez… Am instalat Office 2007 şi am descoperit că pot posta pe WordPress direct din Word. Acum încerc diverse chestii ca să văd dacă asta mă avantajează sau nu. În primul rând aş fi dorit să schimb fontul, să aleg un font mai personal, un font care să semene cu scrisul de mână. Grea sarcină, având în vedere că am (prostul) obicei de a scrie cu caractere româneşti. Şi chiar dacă aş găsi ceva care să semene cu un scris de mână şi să aibe şi caractere româneşti tot nu m-ar ajuta cu nimic pentru că numai eu aş putea vedea postul exact cum am vrut eu să arate… Ceilalţi… nu ştiu ce-ar vedea. Probabil o harababură, cum îmi închipui că s-a mai întâmplat şi la alte posturi (asta din cauză că eu văd „wide”🙂 şi întotdeauna aranjez post-urile – cele cu poze – să dea bine pe „wide”). Ce pot să fac e să schimb fontul în Comic, pentru că ştiu că fontul ăsta e omniprezent şi acceptă şi caracterele româneşti… Deci schimbăm fontul… Ştiu că asta se putea face şi din cod HTML, dar bătaia de cap ar fi fost prea mare… Acum aş putea adăuga şi puţină culoare… Da, ştiu, mergea şi asta din cod HTML… Numai că e mai simplu să apeşi nişte butoane, nu? A, apropo de fontul ăsta… Cu Comic mi-am scris demisia…🙂 Ce mai pot face? A, tabele… Care în cod HTML mi-au dat ceva bătaie de cap. Normal, în Word poţi să te joci cât vrei şi apoi să dai un „publish” şi să vezi ce-a ieşit. Aş băga mâna în foc şi aş spune că ar exista mari diferenţe între FireFox şi IE. Sau poate s-a mai remediat problema asta între timp. Interesantă chestia asta cu tabelele. Aş putea face ca fiecare post să arate ca un articol de ziar sau de revistă… Poate aş reuşi în sfârşit să fac ceva cu „literele îngropate”. Mi-aduc aminte că m-am chinuit ceva la chestia asta. Şi, normal, în Internet Explorer se vedea groaznic…
Deci, în concluzie, chestia asta cu publicarea din Word nu mă ajută prea mult. Dar continui să experimenetez să văd ce iese…

6 gânduri despre &8222;Experiment&8221;

  1. @krossfire: Care font?🙂 Si unde ai scris? Lasa si tu un link, poate gasesc ceva mai interesant… Eu am incercat sa „sap” la tine pe blog, dar nu am gasit nimic…

  2. Arata bine, la fel ca pe Windows. In Internet Explorer linia de la sfârşit lipseşte.
    Mă gândesc să schimb câte ceva pe aici pentru că şi eu mi-am văzut blogul la o rezoluţie de 800 x 600 şi m-am îngrozit… Cu toate că îmi place să mă lăfăi pe tema asta… Mi-e greu să renunţ acum la diverse chestii din dreapta sau din stânga, pentru simplul fapt că m-am obişnuit cu ele🙂 .

  3. Pai… sa zicem asa: de vazut se vede fain, cu font, culoare si tabel. Dar la rezolutie de 800×600 e jale. E, oricum tot ma laudam eu de cateva luni ca o sa imi iau un monitor mai mare. Sa vedem, poate ca in sfarsit…😀

Lasă un răspuns

