Q3

Despre muzică

Primul concert după Kavarna a fost aseară… Jazz… Q3, o trupă din Elveţia… În Lucky 13, refugiul meu răcoros în după-amiezile caniculare de care, aparent, astăzi am scăpat. Da, ştiu, o întoarcere cam de 90°… O rupere de ritm, o perioadă de „linişte” pentru timpan, ciocănel şi scăriţă…🙂 Dar mi-a plăcut. Numai că, aşa cum mi se întâmplă de obicei, când începe să-mi placă mai mult, se termină🙂 . Adevărul e că aseară mi se făcuse dor de un concert cu AG. Numai că în iulie n-am norocul să-l văd în Bucureşti😦 . Pe 28 iunie a avut concert în Vama Veche. Noi, pe 28 iunie, ajungeam în Kavarna. Adevărul e că ne bătea gândul să dăm o fugă până în Vamă, la concert🙂 . Ce deschidere mai bună ne-am fi putut dori pentru zilele ce aveau să urmeze? Numai că nu ne-am dezmeticit la timp (erau microbuze care mergeau până la graniţă!!!). Dar fac ce fac şi iar scriu despre Kavarna🙂 şi despre AG😉 . Adevărul e că am nevoie de un concert AG… A, dar până una-alta, mai e şi Rolling Stones… Sper să nu plouă…

Dar… să revenim la subiect…🙂 Q3 – o trupă interesantă, cu siguranţă o experienţă nouă pentru mine. Ruperi de ritm, fuziune între drum’n’base şi jazz, muzică de ascultat. M-am relaxat şi m-am simţit bine. Şi mi s-a făcut dor…

Lasă un răspuns

