We are Motorhead

Despre muzică

The guitars of Mr. CampbellAş putea să scriu despre acest concert la nesfârşit. Pentru că trăiesc satisfacţia unui vis împlinit. Pentru că încă nu îmi vine să cred că a fost adevărat. Pentru că încă mi se pare incredibil că am cântat alături de Motorhead. Pentru că şi acum mă trec fiorii când mă gândesc la momentul în care Lemmy a intrat pe scenă. Pentru că acum deja am pretenţii… La următorul concert vreau să stau tot în faţă, dar mai pe mijloc. Să aud mai bine… Deja mă gândesc la următorul concert… Iar cu două luni în urmă nici nu mai îndrăzneam să visez la un concert cu Motorhead. Mi se părea un vis din ce în ce mai imposibil de realizat. Iar acum, când s-a împlinit, când am fost cea de-a 8.000 – a inimă ce a bătut la unison cu bass-ul lui Lemmy pe stadionul din Kavarna, tot nu-mi vine să cred. Tot mai cred că a fost un vis frumos într-o seară răcoroasă de vară. Poate pozele de mai jos mă vor convinge, în sfârşit, că da, VISUL MEU S-A ÎMPLINIT!

THIS IS MOTORHEAD…

Whorehouse BluesWhoreHouse Blues 2Phil CampbellThe DrumsMr. CampbellLemmyMr. Campbell againMotorhead - Lemmy & PhilMy dream… MOTORHEAD IS ON THE STAGE!!!Motorhead

5 gânduri despre &8222;We are Motorhead&8221;

  1. Da e ca un vis implinit dupa ce-l vezi pe Lemmy(Motörhead) live,eu tocmai l-am vazut a 3-a oara in Copenhaga pe 4 dec. iar cu 3 ani in urma in Cehia(Trutnov festival) am avut marea placere de a-l intalnii fata in fata, strangandu-i mana ,si vorbind despre concert,poze,autograf.Pot sa spun ca a fost unul din cele mai frumoase mom. din viata mea.
    Daca vrei sa schimbam pareri despre Motörhead si Lemmy,astept sa ma contactezi pe adresa de email.Nr.meu Motörheadbangers este 2622.

Lasă un răspuns

