The Crown and the Ring

Despre muzică

Au fost odată ca niciodată, departe, într-un tărâm de poveste, patru luptători. Frumoşi, înalţi şi fascinaţi de imnurile de bătălie. S-au gândit că cel mai bine ar fi să le împărtăşească tuturor, în stilul lor propriu… Aşa că au început să cutreiere lumea în lung şi în lat, fiecare cu arma lui, cântând despre vremuri demult apuse, despre zei uitaţi şi despre luptători şi cavaleri de legendă… Şi-n drumul lor au ajuns în ţinutul unui alt luptător, Dobrotiţa – Добротица. Încurajaţi probabil de mulţimea venită să-i asculte, au cântat aproape fără întrerupere timp de 3 ore. Trei ore de imnuri de luptă, trei ore de imnuri închinate zeului rock, trei ore de muzică, trei ore incredibile, trei ore în care nu-mi venea să cred că sunt acolo… Ăsta a fost concertul Manowar de la Kaliakra Rock Fest 2007…

Am ajuns la stadion pe la 7 seara… Am stat ceva timp la intrare… Surpriză! Camera foto n-a avut voie să intre pe stadion… Alţii au lăsat la intrare lanţuri, brăţări cu ţinte şi alte diverse accesorii. Părinţii veniţi cu copii au dat o declaraţie pe proprie răspundere că-şi asumă toate riscurile dacă intră cu copii pe stadion. Strange… dar poate normal… Am ratat tricourile gratuite – de fapt n-am avut nici cea mai mică idee că s-au dat tricouri pentru cei veniţi la concert din afara Bulgariei (frumos gest, de altfel!). Aşteptarea a fost grea… La ora 23:00 eram convinsă că Manowar nu va cânta decât o oră. Se pare totuşi că bulgarii ştiau deja că va fi un maraton de 3 ore. Altfel nu-mi explic de ce vecinii de apartament îi spuseseră gazdei că se vor întoarce la 3 dimineaţa… Recunosc, nu sunt un fan Manowar. Îmi place, ascult, ştiu câteva melodii (pe care le-am şi cântat la concert, de altfel). Dar mi-a plăcut ce s-a întâmplat acolo. Nu mai mult ca Motorhead😛 , dar mi-a plăcut. Mi-a plăcut imnul Bulgariei, mi-a plăcut duetul cu solista vocală de la Hollyhell (înregistrarea nu e din Kavarna…), mi-a plăcut… A fost uimitor pentru mine să fiu înconjurată de 19.999 de oameni dintre care majoritatea cântau, se simţeau… „true warriors”, erau o singură voce, o singură forţă. Mi-a plăcut gestul celor de la Manowar care l-au chemat pe scenă pe „the metal Mayor” şi i-au dăruit o chitară cu autografele lor. „The metal Mayor” a fost aplaudat de un stadion întreg şi, pe bune, a meritat toate acele aplauze… Un chitarist aflat în mulţime a avut onoarea de cânta alături de Manowar şi a plecat şi el acasă cu o chitară. A fost un show, cum se aştepta toată lumea, sau poate mai mult…

Dar Motorhead rămâne Motorhead…😀

4 gânduri despre &8222;The Crown and the Ring&8221;

  1. Nu stiu ce sa spun… Tocmai pentru ca nu sunt fan Manowar, ca altfel as fi sarit in sus…😀 Nici mie nu mi se par penibili. Poate doar ca uneori, pe scena, au niste gesturi cam exagerate (in special Joey cu stilul lui de a tine chitara… asa)! Oricum, mie mi-a placut! Mai naspa e ca fanul Manowar pe care il am in casa nu a fost prea incantat. Poate se astepta sa auda „Desteapta-te romane”😀 . Sau, cred eu, a fost mult prea incantat si a avut ceva rezerve sa-si exprime incantarea din cauza pesimismului sau (pana in momentul in care a auzit celebra prezentare a trupei el era ferm convins ca nu va fi nici un concert Manowar🙂 – asta si din cauza marelui Monsters of Rock de anul trecut din Varna…). Intre timp am gasit si playlist-ul concertului…
    1. Manowar
    2. Brothers of Metal
    3. Call to Arms
    4. Karl Logan’s Solo
    5. Gloves of Metal
    6. Each Dawn I Die
    7. Fighting the World
    8. Holy War
    9. Mountains
    10. The Oath
    11. Secret of Steel
    12. Blood of My Enemies
    13. March for Revenge
    14. William’s Tale/Joey DeMaio’s Speech
    15. The Gods Made Heavy Metal
    16. Army of the Immortals
    17. Kings of Metal
    18. Die for Metal
    19. Heart of Steel
    20. Gates of Valhalla
    21. Thor (The Powerhead)
    22. Sign of the Hammer
    23. Metal Warriors
    24. Warriors of the World United
    25. Kill with Power
    26. The Power
    27. Hail and Kill
    28. Bulgarian Hymn
    29. Black Wind, Fire and Steel
    Si o galerie foto super (ma intreb cum a strecurat omul aparatul foto in stadion!!!)

  2. Intotdeauna au tinut la imagine. Mi-e greu sa accept ca au dat-o in penibil. Pur si simplu m-au impresionat. Sa canti 3 ore fara pauza si aproape toate piesele tari… eu zic ca e un mare respect pentru fani. Si primarul din Kavarna chiar merita sa fie pe scena aia la sfarsit. Cati primari din estul europei sustin si mai ales organizeaza asemenea evenimente?! Bravo Manowar! Bravo Metal Mayor. The Gods Made Heavy Metal!!!!

Lasă un răspuns

