Mai mult ca perfect

Despre muzică

Tremur si acum, la cateva ore dupa concert. Am vrut neaparat sa scriu ceva acum… Probabil va fi unicul meu post fara caractere romanesti. Acum scriu pe un iPAQ.
Cum a fost concertul? Nu pot sa va spun cum a fost… Si acum tremur. Cand a intrat Lemmy pe scena am crezut ca o sa plang. Am simtit cum mi se pune un nod in gat, am simtit pe pielea mea ce inseamna „TOO GOOD TO BE TRUE”. Dar mi-am revenit repede. Am avut un noroc teribil, am stat langa scena, am facut bai de apa rece si, printre picaturi am facut poze. Le-am vazut, pe micul display al camerei foto arata ok. Acum am sa vad ce-a iesit cu adevarat cand am sa ajung acasa.
Stateam langa scena si simteam fiecare nota, fiecare sunet… Solo-ul de baterie a fost rupt din poveste… Nu credeam ca o sa traiesc asa ceva live… Bateria imi batea imi piept, luase locul inimii, nimic nu mai conta… As fi vrut sa filmez intregul solo de baterie, dar asta ar fi insemnat sa nu mai fac nici o poza tot restul concertului.
Ce nu mi-a placut, a fost ca, cel putin acolo unde am stat, nimeni nu canta… Eu am cantat… Si „Going to Brasil”, si „Overkill”, si „Killed by death”, si „Ace of spades”, si „Whorehouse blues”… „Whorehouse blues” a fost mai mult decat ma asteptam… Daca as fi vrut o piesa lenta, as fi mers pe „1916” sau pe „I ain’t no nice guy”… La un astfel de „Whorehouse blues” nu ma asteptam… Lemmy la muzicuta… Wow… Nu m-am asteptat la asa ceva… A fost… mai mult ca perfect…🙂 Nu-mi mai trebuie nimic altceva… Nimic…

Un gând despre &8222;Mai mult ca perfect&8221;

Lasă un răspuns

