Plec!

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre muzică, Despre orice altceva

Plec spre împlinirea unui vis…

Cu inima puţin îndoită pentru că între timp am rămas „orfană” de o bunică. Acum nu mai am decât o singură bunică…

Dar plec… Plec, poate scap de căldură, poate mă bronzez un pic, poate mă voi odihni… sau nu…😉 Vorbim pe 2 iulie, când mica mea aventură va lua sfârşit. Sper să fac poze, sper să văd măcar un delfin liber, în Marea Neagră, sper multe…🙂 Sper să nu plouă în seara concertelor… Şi sper să găsesc cazare în Kavarna…🙂

Plec!

Lasă un răspuns

