KAVARNA, HERE I COME!!!

Despre muzică, Despre orice altceva

Well, I’m going! I’m going to see MOTORHEAD and MANOWAR!!!

Am convins pe toată lumea, am făcut şi un buget, cam de 250 de euro de persoană, am găsit şi mijloc de transport, mai rămâne doar cazarea. Aici s-ar putea să apară mici probleme… Dar sper să se rezolve. Vreau să mă apuc să trimit şi nişte e-mail-uri la puţinele hoteluri ce sunt acolo. Bilete nu am, dar nu cred că se vor epuiza până joi, 28 iunie, când voi ajunge. De fapt… cred că le voi cumpăra online. Ca să fiu sigură. Ce-i în mână nu-i minciună, la urma urmei…

Adevărul e că sunt puţin cam îngrijorată din cauza banilor, dar… asta e! Cel puţin îmi voi împlini un vis!!!

Lasă un răspuns

