To dream or not to dream?

Despre muzică, Despre orice altceva

Oare când încetăm să visăm? Oare atunci când încetăm să visăm înseamnă că îmbătrânim sau că viaţa ne-a învins? Acum am visul în faţă, aş putea întinde mână şi l-aş putea atinge… Dar mi-e teamă. Mi-e teamă, pentru că vară trecută am fost învinsă de propriul meu vis… L-am urmat până la capăt dar n-a fost să fie… Acum mi-e frică să visez. Ar fi atât de uşor… Atât de frumos… Dar mi-e teamă de o altă deziluzie.

Vara trecută visam concertul Motorhead. Pe măsură ce treceau zilele şi mă apropiam de visul meu, vedeam cum se aranjau toate… Cazarea, transportul… Mai rămăseseră biletele… Până la urmă am decis să le cumpărăm acolo. Apoi a venit bomba. Concertul nu se mai ţine la Varna. Se ţine la Kavarna. Mi-am făcut curaj, am zis că renunţ la toate concertele, mai puţin la Motorhead şi găsim noi un autobuz, ceva… Până la urmă nu a mai fost nici un concert, iar eu m-am ales cu o vacanţă frumoasă şi ieftină.

Zilele trecute am văzut ceva pe net… Un concert cu Motorhead în Bulgaria… Normal, a doua oară nu mai cad în plasă… Dar azi nu stiu cum am dat peste o alta stire… Motorhead si Manowar la Kaliakra Rock Fest 2007 în Bulgaria… Pe 29 şi 30 iunie… Să cad în plasă sau nu? Oare mai am vreo altă şansă să mai văd aşa ceva? Poate mor pe 1 iulie. Poate se întâmplă altceva… De ce să nu profit acum? Două zile în Bulgaria nu-mi vor ruina definitiv bugetul şi nici nu-mi vor pune în pericol zugrăveala programată vara asta… Nici nu-mi fac mari probleme… Decât pentru transport… De dormit, aş dormi pe plaja, cu delfinii, cormoranii şi… „focile”. Cu transportul e chiar dificil. În astfel de momente chiar îmi doresc să fi avut o amărâtă de maşină (că la motor nu mai visez… încă…😛 ). Oricum, deja am început să visez…🙂 Mai rămâne să conving fanul Manowar… Luăm trenul din Bucureşti până la Mangalia. De acolo mai sunt cam 60 de kilometrii… Atât de puţin… Trebuie să găsesc un microbuz, ceva… Sunt sigură că dacă mă chinui puţin găsesc şi cazare… Ah! Trebuie să mă trezesc!!! Sau nu…😉

2 gânduri despre &8222;To dream or not to dream?&8221;

Lasă un răspuns

