Netoo… 2

Blogroll, CapsulaTimpului, Despre orice altceva

Pentru că mi-a plăcut „Capsula Timpului” am decis să mai fac un pas şi să mă alătur „uzinei de idei – Netoo 2 (sau Netoo redivivus)„. Numai că momentan nu am nici o idee. Adică am câteva, dar sunt cam în ceaţă (ideile, nu eu…). Poate într-una din zilele călduroase ce urmează le voi scoate din ceaţă cu o sticlă de bere… Ideea în sine mi se pare excelentă, mi se pare ceva cu finalitate, cu implicare, total diferit de ceea ce a fost primul Netoo. Îmi plac ideile care prind viaţă, ideile ce le poţi vedea, le poţi atinge. Nu-mi plac ideile ce rămân în cap sau pe hârtie. Sper ca din acest Netoo 2 să iasă ceva la fel de frumos precum „Capsula Timpului” şi să implice cât mai mulţi oameni.

Tag Technorati:

Lasă un răspuns

