When you feel alone…

Despre orice altceva

Ce faci atunci când te simţi singur? Ce faci atunci când simţi că un oftat ţi-ar sfâşia inima? Ce faci atunci când un gând nu-şi este împărtăşit? Ce faci atunci când simţi că ceea ce ai făcut deja, a fost o acţiune… „solo”… a fost ceva ce doar tu ai simţit/ai vrut să faci? Ce faci atunci când nu ai cu cine să comunici sau atunci când persoana cu care ai vrea să comunici nu e pe aceeaşi lungime de undă? Ce faci atunci când, deşi în doi, te simţi singur? Ce faci când ai impresia că vorbeşti cu pereţii, cu mesele, cu oamenii din jur şi nu cu cel căruia ai vrea, de fapt, să-i comunici ceva? Ce faci când te doare ceva şi ai vrea să-ţi împărtăşeşti durerea cuiva dar nu ai cui? Ce faci atunci când obţii doar promisiuni şi cândva, la un moment dat, nu e nimeni lângă tine să-ţi confirme că acele promisiuni sunt, de fapt, certitudini? Ce faci atunci când… Ce faci atunci când… Ce faci atunci când… Ce faci atunci când… Ce faci atunci când…

Wish you were here… Pentru cei ce vor să înţeleagă…

13 gânduri despre &8222;When you feel alone…&8221;

  1. cand ma simt singura… ma simt singura. nu e nimic de facut, pentru ca in acele momente vreau sa fac ceva cu cineva, dar nu am cu cine. de cele mai multe ori stau si reflectez sau gasesc o carte buna.

  2. Salut,

    Atunci cand esti singur, speli, calci, iti ocupi cat mai mult din timp cu chestii fizice. Te duci la sala de exemplu. Fumezi…descarci seriale intregi de pe net…te plimbi…citesti…te duci la munca…..

  3. mda…sa zicem ca te consolezi cu inghetata sau desene…sau un somn…dar la un moment dat te saturi sa fii singur, chiar daca ai multi prieteni…si doare sa vezi ca tu ajuti, dar la randul tau nu esti ajutat….oare in ce moment al vietii incetezi sa fi singur?

  4. ATUNCI CAND ESTI SINGUR SI NU POTI COMUNICA CU CINEVA, ORI IL SUNI,ORI II DAI BUZZ PE MESS,ORI ASTEPTI CU NERABDARE CA CINEVA SA-TI IASA IN CALE SI SA-I INPARTASESTI PROBLEME TALE.
    SAU BEI UN PAHAR DE TARIE SI TE BAGI LA CULCARE (GLUMESC) CU SPERANTA CA POATE A DOUA ZI VEI PUTEA SCAPA DE POVARA SINGURATI INTALNINDU-TI PERECHEA.
    EU SUNT SINGUR DAR ASTA NU MA DESCURAJAT NICIODATA DEOARECE SUNT INCONJURAT DE OAMENI CARE DACA AS AVEA NEVOIE DE CEVA SUNT SIGUR CA M-AR AJUTA…si sper sa vina acea zi in care EA imi va aparea in drum!!!

  5. atunci cand ma simt singura ma gandesc ca totusi asta ma va face intr-o zi mai puternica sa lupt pentru o viata in care sa nu mai fiu singura…………..totusi o simtim din cand in cand si aceasta stare………….dar poate ca daca nu am simti-o nu am mai fi noi……..

  6. Ce sa fac atunci cand toata lumea ma da la o parte,si simt ca sunt singura nu am cui sa ma plang sai spun durerea din suflet si sa ma inteleaga si pe mine cineva.imi doresc sa nu mai am viata

  7. Am dat un search pe google la „alone” caci asa ma simt acum si am ajuns la blogul tau🙂
    De obicei cand ma simt singura ascult melodii de „taiat venele” cum le numim pe aici pe la mine si strang in brate patura in care ma invelesc(vara sau iarna, nu conteaza)… si nimic nu este mai bun decat un somn adanc, fara vise pentru momentele cand singuratatea iti apasa sufletul asa de tare incat aproape ca nu mai poti sa respiri. :-<

  8. @gramo: TNX! Din fericire, era doar un gand al meu aruncat pe „hartie” intr-o noapte calduroasa de vara.🙂 Ce bine e sa stii ca ai langa tine oameni, pe care nu-i cunosti, dar gata sa-ti sara in ajutor! I feel so good!😡 dar in acelasi timp, imi pare rau ca v-ati ingrijorat!

  9. Daca are vreo importanta,… we are here!🙂 Si stim cum e sa simti toate chestiile despre care vorbesti. Nu din aceleasi povesti, dar stim.

    Si atunci cand eram singuri am ales amandoi, fara sa stim unul de celalalt, sa ne impacam cu singuratatea si, in afara unor momente mai ciudate, sa ne fie ok singuri.

    Si dupa aia ne-am intalnit.🙂

  10. 😀 Bun sfat… Mai putin partea cu desenele animate violente. Eu as prefera ceva mai soft… Alba ca Zapada, Cenusareasa, Anastasia, Shrek…😀

  11. Mănânci îngheţată şi asculţi Pink Floyd, după care cauţi nişte desene animate violente şi reflectezi asupra singurătăţii ca condiţie indispensabilă libertăţii. Când te saturi ieşi la agăţat.

Lasă un răspuns

