Surpriză dezvăluită

Despre cărţi, Despre muzică, Despre orice altceva

Iată că surpriza se dezvăluie acum tuturor, în toată splendoarea ei! Deja a strâns ceva vizite şi m-am gândit ca, de acum încolo, să pun o parolă la fiecare post, să aştept câteva zile şi apoi să scot parola, doar ca să văd ce se întâmplă, cine sparge parola, cine e cel mai curios…😀 Eu sper să vă placă surpriza pregătită. Aştept feedback!🙂

Şi fără nici o legătură… Humanitas lansează o ediţie revizuită şi readăugită a uneia din cărţile ce le recomandam eu aici, carte ce o credeam pierdută pentru totdeauna: Jurnalul unei fete greu de multumit. 1932-1947 – Jeni Acterian. Titlul e puţin schimbat. Eu îmi aduc aminte perfect că titlul cărţii pierdute era „Jurnalul unei fiinţe greu de mulţumit”. Şi parcă sună mai bine fiinţă decât fată… Oricum mă bucură apariţia şi acum aştept să mi-o facă cineva cadou😛 . Cel mai potrivit ar fi cel care a uitat să înapoieze ediţia precedentă a cărţii…😀

Şi tot fără nici o legătură, Diverta (sau DOL, sau cum vreţi voi să-i spuneţi…) mă calcă iar pe bătături. Am cumpărat biletele la Rolling Stones acum o lună şi încă nu am intrat în posesia lor. Dacă acum o săptămână am avut o discuţie cât de cât civilizată cu cineva de acolo (pe mail), de o săptămână nu-mi mai răspunde nimeni la mail-uri! Ce credeţi? Am rămas fără bilete sau nu?

Şi total în afara subiectului…😀 vă mai fac o surpriză… Pe acest blog aveţi de-a face cu o sirenă…😛 Aşa că nu-mi mai fac griji că am să rămân vreodată fără cititori… Sirena din mine vă va vrăji şi veţi rămâne prizonierii acestui blog pentru totdeauna…😀

You Are a Mermaid
You are a total daydreamer, and people tend to think you’re flakier than you actually are.

While your head is often in the clouds, you’ll always come back to earth to help someone in need.

Beyond being a caring person, you are also very intelligent and rational.

You understand the connections of the universe better than almost anyone else.

What Mythological Creature Are You?

Văzut şi preluat (fără permisiune😉 ) de la andreanum.

Un gând despre &8222;Surpriză dezvăluită&8221;

Lasă un răspuns

