E cald?

Despre orice altceva

Mie-mi place… Respir vara prin toţi porii…

Dimineaţa, în drum spre muncă, ignor maşinile, ignor cimentul, şi-mi închipui că sunt pe o câmpie. Uit de adidaşi, de pantofi, şi mă gândesc că sunt desculţă, că fiecare fir de iarbă mă gâdilă în talpă, că roua îmi răcoreşte picioarele. Dacă nu adie vântul, îmi trec mâna prin păr şi-mi închipui că vântul, de fapt, îmi răsfiră pletele. Seara mă las mângâiată de vântul care adie, ascult frunzele care foşnesc şi mă bucur de căldura zilei amestecată cu dulcea căldură a nopţii.

Vara îmi place şi ploaia. Îmi place să o întâmpin fără umbrelă. Să o privesc ca pe un duş. Să alerg prin ploaie…

Ştiu că suntem în mai… Dar lăsaţi-mă să mă bucur de vara asta primăvăratecă până nu vin căldurile cele mari…🙂

Lasă un răspuns

