Vreau…

Despre muzică, Despre orice altceva

Vreau să te simt iar aproape. Vreau să-mi şopteşti iar cuvinte dulci la ureche. Vreau iar să stau lângă tine şi să-mi fie teamă să respir din cauză că îţi voi tulbura gândurile. Vreau să mă sufoci iar cu iubirea ta. Vreau să te simt iar lângă mine. Vreau să am cui să-i împărtăşesc gândurile mele. Vreau să nu ne certăm niciodată. Vreau să avem copii frumoşi şi deştepţi. Vreau să simt din nou mâna ta cum se joacă în părul meu. Vreau să te văd din nou zâmbind atunci când mă vezi. Vreau să simt din nou cum mângâierea ta şterge tot ce-a fost urât în ziua care a trecut. Vreau să mă faci din nou să râd. Nu vreau să simt că mă ignori. Vreau să nu mai plâng niciodată din cauza ta. Vreau să fim iar ca la început. Vreau să simt asta cu adevărat. Vreau să… Vreau să… Dar oare cât contează ce vreau eu???

It is the evening of the day
I sit and watch the children play
Smiling faces I can see
But not for me
I sit and watch
As tears goes by

My riches can’t buy ev’rything
I want to hear the children sing
All I hear is the sound
Of rain falling on the ground
I sit and watch
As tears goes by

It is the evening of the day
I sit and watch the children play
Doin’ things I used to do
They think are new
I sit and watch
As tears goes by

Un gând despre &8222;Vreau…&8221;

  1. [Queen playing]
    Now Im here
    Here I stand (here I stand..)
    Look around around around around
    (around around around around..)
    But you wont see me (you wont see me..)
    Now Im here (now Im here..)
    Now Im there (now Im there..)
    Im just a just a new man
    Yes you made me live again

Lasă un răspuns

