Săptămâna muzicală

Despre muzică

A. G. WeinbergerAm avut o săptămână plină de muzică. O săptămână care a început…😛 săptămâna trecută şi s-a terminat, din nefericire, azi…🙂 Am învăţat multe săptămâna asta. În primul rând am învăţat că aparenţele înşală. Mi-era teamă de Club Paradiso. Nu ştiu de ce, dar după ce le-am vizitat site-ul am rămas cu impresia că nu e locul meu acolo şi chiar am vrut să nu mă duc la concert! Noroc că nu am făcut-o! M-am gândit că, poate, în Downtown, va fi ceva mai bine, mai pe gustul meu! Şi m-am înşelat! În Paradiso oamenii au fost OK, au ştiut să facă atmosferă, să primească trupa cu căldura pe care o merită! În Downtown, oamenii nu ştiau cum să facă să se urce mai repede pe mese, chelnăriţele nu ştiau cum să-şi scoată mai repede fluierele din buzunare, dansatoarele nu ştiau cum să-şi ocupe cât mai repede locurile strategice la… butucii pe lângă care urmau să se unduiască după terminarea concertului. Singurul meu avantaj a fost că am stat la 2 cm de scenă (acum cred că exagerez un pic, dar…🙂 ), am făcut poze multe (sunt pe Flickr şi pe Yahoo – nu stau bine cu organizarea, în general, aşa că pozele sunt puse cam la grămadă, din mai multe concerte, dar vă stau la dispoziţie pentru eventualele întrebări🙂 ) am cântat, am aplaudat, m-am bucurat din tot sufletul şi de acest concert.

Şi de mâine… Back to work… Cu muzica în urechi şi-n suflet şi cu zâmbetul pe buze! Şi pentru a vă transmite puţin din starea mea, vă dăruiesc melodia de mai jos… Pun şi versurile, poate aveţi chef mâine dimineaţă de un mic karaoke, în timp ce vă beţi cafeaua la birou🙂 .

Put on my blue suede shoes
And I boarded the plane
Touched down in the land of the Delta Blues
In the middle of the pouring rain
W.C. Handy – won`t you look down over me
Yeah I got a first class ticket
But I`m as blue as a boy can be

Then I`m walking in Memphis
Walking with my feet ten feet off of Beale
Walking in Memphis
But do I really feel the way I feel

Saw the ghost of Elvis
On Union Avenue
Followed him up to the gates of Graceland
Then I watched him walk right through
Now security they did not see him
They just hovered `round his tomb
But there`s a pretty little thing
Waiting for the King
Down in the Jungle Room

They`ve got catfish on the table
They`ve got gospel in the air
And Reverend Green be glad to see you
When you haven`t got a prayer
But boy you`ve got a prayer in Memphis

Now Muriel plays piano
Every Friday at the Hollywood
And they brought me down to see her
And they asked me if I would –
Do a little number
And I sang with all my might
And she said –
„Tell me are you a Christian child?”
And I said „Ma`am I am tonight”

Put on my blue suede shoes
And I boarded the plane
Touched down in the land of the Delta Blues
In the middle of the pouring rain
Touched down in the land of the Delta Blues
In the middle of the pouring rain.

(Marc Cohn – Walking in Memphis)

Un gând despre &8222;Săptămâna muzicală&8221;

  1. 🙂 din pacate, eu chiar m’am lasat amagita de aparente si am ales downtown (nu prea aveam cum sa merg la amandoua).. si acum descopar ce am pierdut.. asta e, acum recuperez de zor🙂 adevarul e ca odata ce te inveti cu narav de blues live, cam greu sa te abtii:)) ai nevoie de doza saptamanala!😉

Lasă un răspuns

