Mulţumesc!

Despre muzică

A.G. Weinberger & The BandAzi noapte am plecat plângând de la concert. A fost prea frumos, prea înălţător. La sfârşitul concertului am rămas fără suflare, nu mai puteam respira, nu mai puteam aplauda, nu mai puteam scoate un cuvânt… Nu ştiu cu ce energii s-au încărcat cei patru, dar a fost sublim!A.G. Weinberger & Miky Orban

Am stat foarte aproape de scenă şi am avut o poziţie cel puţin ciudată pentru un concert dar o poziţie privilegiată pe care nu multă lume o poate avea. Astfel am avut tot timpul ocazia de a vedea cum se cântă la baterie. Şi, de ce să nu recunosc, am avut surprize, am văzut lucruri care mi-au dat peste cap ideile preconcepute ce le aveam dinainte. Bateria se mângâie, nu se loveşte. La baterie se cântă, nu se bate. Uneori, când suntem în faţa scenei, toţi uităm de cel ce stă acolo în spate şi întregeşte sunetul. Punctul culminant a fost solo-ul de baterie. Se făcuse linişte în întreg clubul, iar Miky Orban îşi mângâia cu delicateţe bateria. Până aseară nu am ştiut cât de frumos sună bateria! Şi solo-ul de bass a fost superb iar la sfîrşitul concertului l-am văzut pe Victor Miclăuş cum îşi strângea chitara. Şi-mi imaginam husa ca o cutiuţă de bijuterii şi bass-ul ca pe o delicată bijuterie.A. G. Weinberger

Iar A.G. este A.G. Un artist, un om frumos cu un suflet la fel de frumos. Un om care se dăruieşte cu drag publicului când este pe scenă. Un om care mulţumeşte mereu publicului pentru prezenţă. Şi care are mereu grijă de publicul său. La sfârşitul concertului l-am îmbrăţişat, l-am pupat pe amândoi obrajii şi i-am mulţumit pentru concert. Asta am simţit că trebuie să fac. El, împreună cu trupa, dăruiesc atât de mult. Şi înapoi ce primesc? Acum cred că aplauzele nu sunt de ajuns. Aş fi aplaudat aseară până când ar fi început să-mi curgă sânge din palme. Dar vreau să fac mai mult. Vreau să dau şi eu ceva înapoi pentru toată bucuria şi frumuseţea pe care o primesc!
Nu ştiu ce s-a întâmplat aseară. Nu ştiu de unde m-a năpădit valul acela de emoţie. Vibram interior, în ritm cu muzica. Mă simţeam din ce în ce mai mică, mai insignifiantă, simţeam că nu merit ceva atât de frumos. Aveam un nod în gât, nu puteam vorbi, nu puteam respira. Aş fi vrut să fiu singură, să pot plânge în voie. Nu mi s-a mai întâmplat niciodată aşa ceva.

Acum mă pregătesc pentru concertul din seara asta, din Downtown. Îl voi primi cu inima deschisă, la fel ca pe cel de aseară. Şi la sfârşit aş vrea să le pot mulţumi tuturor. Lui Victor, lui Sorin, lui Miki şi lui A.G. Pentru muzica lor de care nu am să mă plictisesc niciodată, pentru că îmi bucură sufletul, pentru că mă fac să plâng de fericire.

3 gânduri despre &8222;Mulţumesc!&8221;

  1. abia acu am gasit aceasta pagina, dar nu cred ca e prea tarziu 🙂. Adevarul e ca am trait si eu un astfel de moment la concertul AG din Vama Veche, de pe 1 mai, cand pe scena cantau As Tears Go By si era solo’ul ala nebun al lui AG si chitara aceea si pe cer,desupra plajei,erau artificii..muuulte muuulte artificii,ca niciodata parca de mari si de frumoase… si era AG, era melodia aceea si locul si atmosfera si libertatea pe care o simteam ca ma aflam acolo, cu oamenii pe care’i iubesc atat de mult… si nu stiu, pt mine, a fost un „moment of glory” ..atunci am plans de fericire,pt cateva secunde… a fost incredibil,nu cred ca am sa uit acel moment multa vreme.. admir sinceritatea cu care ai scris, eu cred ca nu as fi indraznit si cred ca e pacat, pt ca oamenii ar trebui sa stie admiratia sau dragostea pe care o simti fata de ei sau de ceea ce fac..exact cum a spus si noris..(apropo de oameni pe care ii admir :p) sper sa ne mai vedem pe al concertele care ne fac sa traim astfel😉

  2. Deci mai sunt oameni care simt muzica şi care se lasă în voia ei din adâncul sufletului până la aură!!

    Nu e o ruşine să plângi. Când cel din faţa ta, cel de pe scenă, îţi transmite tot sufletul lui, lasă-l să te vadă! Dă-i drumu’. Când eşti sincer pe scenă, trăieşti cu adevărat muzica iar publicul simte asta şi îţi mulţumeşte sincer – aşa cum ai simţit tu.

    Mai scrie despre concertele lui A.G. Te citesc, cu interes de fiecare dată. Din păcate eu am parte de prea puţine astfel de concerte.

    Noris

Lasă un răspuns

