Am înnebunit!

Despre muzică, Despre orice altceva

Da, am luat-o razna rău! E ora 01:26, spăl rufe, mă vopsesc, iar mâine dimineaţă trebuie, ca tot omul, să mă duc la muncă… Şi ar fi frumos din partea mea să nu mai întârzii…😛 Apoi când mă gândesc că mâine seară, la 22:30 în loc să dorm, voi fi la concert😀 , îmi dau seama că e ceva în neregulă cu mine. Şi în plus, după ce ieri m-a cam pus pe gânduri „topirea” banilor, azi am fost în Cora… Şi am rămas mască… Nu mă aşteptam ca într-o zi de joi să stăm 30 de minute la coadă!!! Şi apoi sâmbătă, iar la concert, iar duminică ar fi frumos din partea mea să nu ratez CERF-ul dacă tot am invitaţii…😀 Şi aşa că în weekend-ul ăsta somnul va fi pe „skip” dar voi avea cu ce să compensez, cu siguranţă.

Şi mă gândesc iar la celebra propoziţie, de care, cred, am mai pomenit aici pe blog. MĂ DUC ACASĂ, MĂNÂNC ŞI MĂ BAG ÎN PAT! Şi patul ăla se mută când la terasă, când în hypermarket, când în faţa PC-ului, când la concert… Şi tot aşa… Încă mă întreb dacă voi apuca ziua în care chiar să vin acasă de la muncă şi să mă bag în pat!!!

Orange Concept StoreOricum nu mi-e somn, maşina mai are puţin de (s)tors şi eu zâmbesc deja gândindu-mă la concertul de mâine. Ah! Mâine e concert şi eu nici măcar nu am publicat o poză de la concertul de pe 5 mai din Orange Concept Store… Şi nici nu v-am povestit ce toaletă chic au acolo! Şi nici nu v-am povestit ce plăcut a fost la concert… Am avut o masă de unde puteam vedea direct strada. Cam pustie la acea oră. Dar, din când în când, mai apăreau grupuri. Poate în trecere spre un alt club, poate în drum spre o petrecere. Cum uşile erau deschise, probabil muzica se revărsa în stradă, încântând trecătorii. Urmăream cu atenţie reacţia lor. Unii îşi continuau drumul, nepăsători. Alţii încercau să-şi arunce o privire înăuntru, să vadă ce se întâmplă, prea timizi pentru a intra. Alţii, cu o privire curioasă şi îndrăzneaţă, intrau şi rămâneau. Din nefericire, din cauza directivelor primăriei, la ora 22.00 concertul s-a terminat. Prea devreme pentru cei însetaţi de muzică, ca mine, prea devreme pentru cei doi puşti cu tricouri Nirvana care de-abia intraseră…

Uite că am avut timp să aranjez şi o poză, a terminat şi maşina de spălat, e ora 02:18 şi mie nu mi-e somn😀 … Mi-a fugit tot somnul aducându-mi aminte de concertul din Orange Concept Store… Dar mâine şi poimâine îmi voi lua iar porţia de blues şi energie pentru o nouă săptămână în care, poate, într-o zi, voi ajunge şi eu acasă şi mă voi băga direct în pat!!!

P.S.: Am uitat să vă spun că, acum 3 săptămâni am comandat bilete la Rolling Stones. Pe gazon, normal. Nu sunt adepta statului în fund la concerte (chiar dacă la AG exact asta fac… :O ). Şi încă nu am intrat în posesia lor. Stupid me să fac iar prostia de a comanda prin Diverta!

5 gânduri despre &8222;Am înnebunit!&8221;

  1. Am scris pe google cuvantul am inbenunit pentru ca chiar simt ca nu mai pot cedez … si iata ce a aparut in fata mea … tot ce am citit in blogul dumneavoastra sau al tau ca nu stiu daca pot sa imi pemit sa te tutuiesc este exact ce mi se intampla mie zi cu zii dar exact cu cel mai mic detaliu … si eu ma ocup cu muzica adica muzica se ocupa cu mine mia devenit ceva fara de care nu mai pot trai …. doar 21 de ani si ma intretin singur intrun oras atat de mare ..dar ajunge despre mine… e de apreciat cea ce faci si sper sa reusim si trecem peste toatea astea cu bine te salut (santem doar o nota dintre atatea cantece )…………..

  2. 🙂 Eu credeam ca vroiai sa comentezi la postul despre bancuta din fata blocului…😀 Dupa cum am spus, cred, masina de spalat e destul de silentioasa si nu cred ca am deranjat pe nimeni. Nu mi-e frica de cine ar putea citi blogul, mi-e frica sa nu-l mai citeasca nimeni…😀
    Si legat de ceva deranjamente la WordPress, chiar nu stiu ce se intampla. Eu nu am avut nici o problema in a accesa propriul meu blog sau alte bloguri de pe WordPress. Dar oricum mi-ai dat de gandit si am facut un nou back-up. TNX!

  3. nu am gresit postul🙂 scuze, sunt asa de imprastiat in aceste zile. ma refeream la spalatul rufelor in toiul noptii si enervarea vecinilor produsa de aceasta operatiune (doar daca nu stai singura la vila :D).
    nu cred ca astfel de oameni folosesc internetul si cu atat mai putin citesc bloguri… [desi, zilele trecute am avut surpriza sa-mi spuna bunica ca o prietena de aceeasi varsta citeste bloguri si ca-l descoperise si pe al meu :)) – asa ca ai grija!]

    in alta ordine de idei – de ceva timp nu am putut accesa blogul tau. si acum reusesc foarte rar sa intru… ce se intampla?

  4. Dacă ar şti ei ce-i ăla blog, aş avea şi eu mai mulţi cititori😛 . Dar aşa, nu cred că vor afla prea curând ce-am scris eu aici… Şi le pregătesc şi o poză cât de curând😀 Dar mă înşel eu sau ai greşit postul la care vroiai să comentezi?😀

Lasă un răspuns

