De ce urăsc băncuţa din faţa blocului?

Despre orice altceva

Din aceleaşi motive ca şi voi, probabil… Văd băncuţa din faţa blocului ca ieşitul la poartă de prin sate… Un simbol al bârfelor… O culme a curiozităţii… Dacă iarna se poartă spionajul din spatele perdelelor, vara e liber la spionaj în direct şi în văzul lumii. Ce mai cară vecinul? De unde şi-a mai făcut cumpărăturile azi? Cu cine mai vine fata aia acasă (aici nu-i vorba despre mine, că eu am adus deja pe cineva acasă…😛 )? „Aha, ăştia chiar nu au bani, uite, n-au mai fost la Carrefour de nu ştiu când, nu şi-au plătit întreţinerea şi nici la mare de 1 mai nu au plecat.” „Uită-te la asta, săraca, sigur a luat-o razna. Dimineaţa când pleacă la muncă zâmbeşte ca proasta, seara tot zâmbind vine acasă.” „Uite, iar ies ăştia cu câinii în parc.” „Ăia s-au certat aseară. Îţi spun eu, i-am auzit!” Şi tot felul de comentarii, de supoziţii privind bugetele colocatarilor, viaţa lor sentimentală, profesie, sănătate etc. Un lucru îl ştiu sigur. Dacă mă duc să întreb vreunul din aceste personaje cum mă cheamă, sigur nici unul nu va şti. Dacă voi avea vreodată nevoie de ceva… ştiu sigur că nu trebuie să mă bazez pe vreunul din aceşti James Bond de bloc. Şi dacă ai vreodată nevoie de vreo informaţie, n-ai să o obţii aşa uşor… Cum îi întrebi ceva, îl iau pe „Noi nu ştim nimic” în braţe… Când de fapt… sunt ochii şi urechile blocului!

Eu votez pentru desfiinţarea băncuţei din faţa blocului. Eventual votez pentru instalarea ei în spatele blocului, să stau şi eu jos cât timp scot câinii afară.

Lasă un răspuns

