Primăvară – vară

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre muzică, Despre orice altceva

Am încercat să aduc primăvara pe blogul meu dar se pare că nu mi-a ieşit… Mi-au ieşit în schimb nişte culori care-mi aduc aminte de mare, de vară… Am o senzaţie ciudată acum când mă uit la blogul meu. Parcă şi miroase a mare şi aştept cu înfrigurare să vină un val şi să şteargă tot ce am scris pe nisip… Ce culoare are primăvara? Roz? Eu am zis că primăvară e verde, am adăugat şi puţin albastru… Şi mi-a ieşit un miros de mare şi de scoici de toată frumuseţea… Şi-acum mi-e dor de mare…

Nu ştiu ce am. Pluteşte pe lângă mine o nehotărâre care nu ştiu de unde izvorăşte. Mai devreme m-am apucat de editat pozele de la concertul lui A. G. din Spice Club. Apoi le-am lăsat baltă şi am început să citesc bloguri. Apoi am lăsat baltă blogurile altora ca să vorbesc cu fratele meu pe GTalk. Cum el se uită la meci, am vorbit singură… Dar sper că a înţeles că pe 5 mai e concert A. G. Weinberger în Orange Concept Store… Aşa că am lăsat baltă şi discuţia cu el şi m-am apucat să vă explic de ce blogul meu s-a îmbrăcat în straie noi… Şi acum am terminat post-ul ăsta… S-ar putea să mă întorc la editarea pozelor… Sau nu…

Lasă un răspuns

