Stări… asortate… sau astenie de primăvară?!?

Despre cărţi, Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre muzică, Despre orice altceva

De când m-am întors din Ungaria spun într-una: „Mâine am să scriu asta, am să fac cutare chestie, am să citesc nu ştiu ce…”. Şi nu o fac… În primele două săptămâni valiza a stat nedesfăcută… (exceptând cadourile, of course). Pentru că oricum vroiam să spăl toate lucrurile din valiză… Dar n-am avut timp… A fost Paştele (vai, anul ăsta n-am pozat ouăle!!!), m-am întâlnit cu toţi prietenii, am încercat să mai scriu câte ceva şi pe blog şi am încercat să mai şi citesc alte bloguri… Unele chestii mi-au ieşit, altele nu… Nici acum nu am prea mult timp… Trebuie să-mi calc nişte pantaloni pentru o întâlnire importantă pe care o am mâine, la muncă… Dar mi-am impus să scriu măcar jumătate din lucrurile pe care vroiam să le scriu…🙂

În primul rând… Vroiam să vă împărtăşesc experienţa plăcută pe care o trăiesc dimineaţa în drumul spre birou… Zâmbesc, sunt veselă, mă simt în largul meu… S-a dus încrâncenarea şi stresul… S-a dus gândul acela „iar la muncă…😦 „. E altceva, sunt mulţumită, deci… 1-0 pentru mine…🙂 A, şi în plus… e interesant ceea ce fac…

În al doilea rând, am descoperit ceva interesant în ultima vreme… La Eduard am găsit o prezentare a blogului lui Ioan T. Morar, un blog de călătorie, un experiment literar, un foto-blog… Mai mult nu vă spun, vă las să descoperiţi singuri Noua Caledonie văzută prin ochii lui Ioan T. Morar.

Spice Club - 11 aprilie 2007În al treilea rând…🙂 Anul 2007 este anul blues-ului în România!!! „Spreading The Blues and looking for the players” este numele turneului naţional pe care A.G. l-a început în luna aprilie. Deja este târziu să vă dau datele concertelor pentru că m-am trezit prea târziu…😳 Oricum, în aprilie, A.G. a concertat la Bucureşti (am fost, urmează şi pozele cât de curând… mai trebuie lucrate puţin, dar până atunci, puteţi să vă aruncaţi ochii la Cristian -Kit- Paul), Odorheiu Secuiesc, Oradea, Târgu Mureş şi Braşov.
Urmează concertele lunii mai şi, promit, am să fiu mai promptă… Mai ales că am programat şi un „blind-date”😛 cu Cronicarul… (glumesc!!!) la următorul concert din Bucureşti. Pentru cei ce cunosc Vama Veche (eu trebuie să spun sincer că n-am văzut niciodată Vama…), pentru cei ce ştiu ce-i cu „Papa la Şoni” (sper că am scris corect…🙂 ) şi, obligatoriu, pentru cei ce sărbătoresc 1 mai la mare, am o surpriză… A.G. vă aşteaptă să sărbătoriţi alături de el şi de trupă, nu Ziua Muncii, ci „World Guitar Day”.
O ultimă informaţie extrem de importantă… De oriunde ai fi, din orice colţ al României, dacă ai o trupă de blues, dacă interpretezi muzică blues, dacă vrei să profiţi de o şansă, lasă un comentariu şi îţi voi da toate detaliile necesare (o adresă de e-mail la care va trebui să trimiţi „dovada” talentului tău). În acest turneu, „Spreading The Blues and looking for the players„, A.G. şi-a propus să aducă în atenţia spectatorilor trupe şi instrumentişti de blues. La Bucureşti, în deschidere, a cântat trupa ARIAS (sper să nu mă înşel), iar ceva mai târziu, Roxana Stroe, singura chitaristă de blues din România şi… fostă elevă a lui A.G. (a cântat super… părerea mea🙂 ) a urcat pe scenă alături de A.G. şi de trupa lui. „Spreading The Blues and looking for the players” se va încheia la Bucureşti cu un concert special la care vor fi invitate toate formaţiile şi toţi interpreţii care au participat la turneu şi, dacă am înţeles eu bine, acest ultim concert se va materializa într-un DVD.

În al patrulea rând… Ce faceţi cu cei doilasută (2%)? Eu ştiu ce fac cu ei…🙂 Dar nu vreau să vă influenţez…🙂 Ideea e că nu mai e timp. 15 mai 2007 e ultima zi. Eu, ca să nu-mi mai fac probleme dacă organizaţia e de încredere sau nu, am ales BlueSylvania… Iar Cip va alege una din multele fundaţii care se ocupă de câinii fără stăpân… Asta ca să împăcăm şi capra şi varza🙂 sau… şi muzica şi câinii… Până la sfârşitul săptămânii promit să trimit plicul!

În al cincilea rând… Şi ultimul cred…🙂 Jurnalul Naţional scoate vineri, 27 aprilie, o ediţie de colecţie… cu o carte… Peter Pan!

P.S. Am început să citesc „Lumea Sofiei„! Primele 40 de pagini le-am citit acum o lună-două, când mă duceam la interviurile de angajare la actualul loc de muncă…🙂 Am luat-o cu mine în Ungaria, dar n-am deschis-o… Acum, în metrou, în înghesuială, printre manele şi alte muzici dubioase ce se revarsă din căştile partenerilor de drum… merge şi puţină filosofie. Oricum, citind, drumul de acasă la muncă, durează mult mai puţin… şi drumul e mai plăcut… Mă cufund adânc în poveste şi nu mai aud nici foşnetul ziarelor, nici vocea doamnei care anunţa staţia următoare, nici „zgomotul”… Mă gândesc doar că mi-ar fi plăcut să am şi eu un ghid, la fel ca Sofie, care să mă poarte printre marii gânditori ai lumii… În plus, e o carte extrem de interesantă, nu numai pentru cei pasionaţi de filosofie. Dacă aş fi ministru al învăţământului, ar fi pe lista de lecturi obligatorii… pentru clasa a 9-a… zic eu…🙂

Gata! La somn! E aşa târziu… şi astenia asta de primăvară îmi cam dă târcoale… Poate ne lămureşte Doctorescu cum să scăpăm de ea…

Lasă un răspuns

