Gil Dobrică (14.02.1946 – 17.04.2007)

Despre muzică

L-am revăzut acum câţiva ani (2 sau 3…) într-un concert, în Lăptărie, alături de Nightloosers… Alesesem acel concert pentru Nightloosers, dar în final, am plecat cu zâmbetul pe buze datorită lui Gil Dobrică. A cântat, a dansat, a ridicat în picioare întreaga Lăptărie… M-a impresionat… Îl ascultasem şi înainte dar nu-l văzusem niciodată în concert… Astăzi… a murit…

Formula AS

Jurnalul Naţional

Gazeta de Sud

5 gânduri despre &8222;Gil Dobrică (14.02.1946 – 17.04.2007)&8221;

  1. E, n-am vrut sa comentez mai mult. Dar chiar si la acel concert din Laptarie am vazut oameni contrariati care nu stiau foarte bine cine este, ce cauta acolo…

  2. de ce am senzaţia că la emisiunea asta seamănă a urs public plimbat prin faţa unora ce nu ştiu bine cine este???

  3. Un pic unrelated : Mai scapa si tu cate un comment ca sa vada lumea ca ai trecut-o la blogroll si sa nu para nesimtita🙂

    Gil Dobrica era o ”figura”, ca si nemuritorul-mort : Gica Petrescu…

Lasă un răspuns

